MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

de stam groeit ook echt ziek hard, haha. puntengemiddelde gister nog 90 ofzo, nu 123

Heb me ook aangemeld.

Mosterdworst

iedereen vraagt of ie in onze stam mag, en ze vragen het aan mij omdat ik bovenaan sta haha

Onderwerp stam
Gesprekspartner mikestone
Antwoorden Doorsturen Verwijderen Exporteren
Jonggeleerd vandaag om 15:21 uur

Do you even lift brah?

mikestone vandaag om 15:18 uur

mag ik aub toetreden in uw stam ik zou dit heel erg op prijs stellen, ik ben een snel groeiende speler.

groeten mikestone die al vanaf wereld 12 meespeelt in elke wereld

:roflol: phaggot

Ik denk dat ze gewoon ruiken dat je irl buff bent want ik had dat niet toen ik 1 was :roflol:

als mensen vragen of ze bij de clan mogen: Do you even lift? terug sturen. ja=join--nee=gtfo

als mensen vragen of ze bij de clan mogen: Do you even lift? terug sturen. ja=join--nee=gtfo

:roflol:

Do you lift?

Image008.jpg

Kan ik niet gewoon op een ander IP adress een nieuw dorp beginnen en dan al die grondstoffen naar me andere dorp sturen? :trollface:

hoeveel soldatne hebben jullie dan

29 speren
30 zwaarden
10 bijl

heb ik totaal

Kan ik niet gewoon op een ander IP adress een nieuw dorp beginnen en dan al die grondstoffen naar me andere dorp sturen? :trollface:

Je kan toch gewoon meerdere accounts op 1 ip maken alleen mag je dan niet onderling spullen heen en weer sturen.

Eigenlijk zouden we op die manier wel straks kunnen uitbreiden, gewoon noordwesten account aanmaken en steeds opnieuw beginnen tot hij aardig in het westen zit en dan allemaal grondstoffen daar heen sturen :p

is er geen clan chat in traibal

kennen jullie die ander spel The West? is veel leuker man dit is tantoe saai.

saaier dan secks met peanut

Terug
Naar boven