AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Hoi Clanvriendjes. Ik doe nu ook mee :)

Ik had 65 spear, 10 zwaard en 10 bijl.
Nu heb ik nog maar 25 spear, 10 zwaard en 6 bijl.

40 spear, 4 bijl en me ridder zijn dood gegaan... Gaat me een hele dag kosten om opnieuw te krijgen + kan ik nu amper farmen.

Grondstofgebouwen eerst op lvl 10/12 (alle drie), voordat je gaat farmen. Je hebt beginnersbescherming. Vervolgens kun je in één ronde tientallen van die ventjes produceren voordat de bescherming wegvalt.

Grondstofgebouwen eerst op lvl 10/12 (alle drie), voordat je gaat farmen. Je hebt beginnersbescherming. Vervolgens kun je in één ronde tientallen van die ventjes produceren voordat de bescherming wegvalt.

Als je goede farm mogelijkheden hebt vlak bij kun je toch beter eerst leger opbouwen zodat je max kan farmen?

Ja, maar je moet er rekening mee houden dat die (barbaren)dorpjes ook slechts level 2/3 grondstofgebouwen tot hun beschikking hebben. Een lvl 12 (liefst 15 maar moet je premium aanvragen) grondstofgebouw is in dat opzicht effectiever. Kost wel even tijd maar zoals ik al zei, je hebt een midweek beginnersbescherming.

Iedereen heeft zo zijn eigen tactiek. Sommigen beginnen meteen met een Ridder, en plunderen daarmee heel snel allerlei dorpjes. Moet je wel 24/7 achter je pc zitten en dat gaat 'm voor mij en veel mensen niet worden.

als je barbarendorpen om je heen hebt gewoon een leger maken dat je genoeg hebt om die te farmen, en verder grondstoffen goed upgraden.
ik maak nu ff geen leger meer bij tot de beginnersbescherming (bijna) is afgelopen.
grondstoffen nu 10/11/7 dacht ik

Lol ik had die icoontjes nog niet gezien met die 'quests'.

Ideaal is om een klein legertje te combineren met het levelen van grondstofgebouwen. Moet je wel voldoende barbarendorpjes om je heen hebben liggen die niet continu worden geraid door andere spelers anders is de grondstofinvestering niet rendabel.

Ideaal is om een klein legertje te combineren met het levelen van grondstofgebouwen. Moet je wel voldoende barbarendorpjes om je heen hebben liggen die niet continu worden geraid door andere spelers anders is de grondstofinvestering niet rendabel.

Van dat geraid had ik in het begin niet veel last, echter nu krijg ik echt van die trieste buiten met vaak alles < 20 of zelfs < 10.. FUUUUUU. Zelfs die barbaren dorpen die 2/3 uur verderop liggen zijn poep. Gelukkig zie ik al wel wat noobie towns nu die gestopt zijn en rond de 56 punten hebben oid, die maar eens proberen. :cool:

Barbaren dorp valt mij aan :mad: nu kan ik niet farmen tot ik ze verslagen heb.

**** ik heb een muntkosten verlagen vlag gebruikt, echter heeft dit niets met grondstoffen te maken wat ik dus in eerste instantie dacht, damn! Weer 24 uur wachten tot ik een andere vlag kan zetten.

Ik heb ook geen fatsoenlijke dorpen nabij
beter ga ik houthakkers etc bouwen

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook geen fatsoenlijke dorpen nabij
beter ga ik houthakkers etc bouwen

Hier ook crap, hoop dat het beter word zodra beginnersbescherming wegvalt.

veel teveel troepen zo.

100 speer 10 zwaard 10 bijl, kon beter gs uitbouwen..

EN dan heb je ook nog peanuthead in je buurt die dezelfde dorpjes raid.

:fuu:

Jij bent dus die f**got die al mijn grondstoffen jat bij m'n farms.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol :P

5 mensen met 200+ punten , 35 met 100+

vandaag nog top 40 100+ punten
gaat goed. stam groeit echt hard. gister nog rang 600 ofzo, nu 464

Terug
Naar boven