AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

:roflol: barbaren dorp wilt me aanvallen. come at me bro!

Buit: 574 583 518 | 1675/1675

awyeah

Lol net weer een aanval geweest.. Nu 4 uur en 39 minuten wachten maar dan heb je ook wat: Buit: 57 57 57 | 171/465

Die chick op RTL5 is zo nice

Leemgroeve gaat nu naar level 10.. Wacht maar.. ik heb die ****ing noob plunderingen op die k*t barbarendorpjes niet nodig, mijn tijd komt wel..

Edit: farmen jullie barbarendorpjes alleen met speervechters? Aangezien deze het snelste kunnen lopen..

im in

Productie
Hout 182 per uur
Leem 182 per uur
IJzer 116 per uur

Oke, ik wil dus troepen in een dorpje zetten, zwaardvechters wel te verstaan (we got a badass over here ;)) hoeveel zou voldoende zijn om plunderingen van andere spelers te weren zodat ik er max loot uit kan halen na een aantal uur?

Oke, ik wil dus troepen in een dorpje zetten, zwaardvechters wel te verstaan (we got a badass over here ;)) hoeveel zou voldoende zijn om plunderingen van andere spelers te weren zodat ik er max loot uit kan halen na een aantal uur?
50 als je voor zekerheid gaat.

continent 52..
anyone?

gvd

Ligt er aan waarmee ze farmen.. Denk als je er 30-40 neer zet je wel redelijk veilig zit..

Zou je eigenlijk constant moeten doen dan vernken al die beginners dik veel soldaten :roflol:

Terug
Naar boven