malahoeloe
Cool Novice
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkapt 'kijk mij een zwaardvechter hebben' actie waarschijnlijk.Hee buurman Jonggeleerd,
Waarom stuur je mij een 'zwaardvechter' en daarna haal je hem weer terug?!
Groeten,
Buurman malahoeloe
Ja, die tactiek is wel sterk.
---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 17:21 ----------
Verkapt 'kijk mij een zwaardvechter hebben' actie waarschijnlijk.
Nahhh is ondersteunings quest denk ik..
Ah thanks, zal nog even 10-20 zwaardvechters bij produceren dan.. Farmen jullie gemixt of met alleen speervechters ivm hun movement speed?

ik heb 20% productie door mn premium + 10% productie vlag
![]()

heb nu 2% loot lolMwah niet nodig denk ik, jij had al eerder Tribal wars gespeeld toch? Ik las nl ergens in een beginners tutorial dat die quests niet helemaal qua volgorde/opbouw correct zijn.
maar er zijn wel een aantal nieuwe dingen die er nog niet waren toen ik het speelde. zoals die vlaggen en stadswachtMwah niet nodig denk ik, jij had al eerder Tribal wars gespeeld toch? Ik las nl ergens in een beginners tutorial dat die quests niet helemaal qua volgorde/opbouw correct zijn.

Aanvaller: Pizaro
Herkomst: A 001| Fabula Acta Est (283|625) C62
Aantal: 12 0 3 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 12 0 3 0 0 0 0 0 0 0
Verdediger: HolySnype
Doel: Energonia (291|627) C62
Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Die quests zijn een beetje anders qua volgorde dan hoe ik het normaal aanpak. Maar in het begin is de beloning soms even hoog/hoger dan de kosten van het maken van het gebouw dat je moet maken, dus dan kan je dat evengoed wel doen. Je verliest er dan toch geen grondstoffen mee
Rip mijn dappere troepen.