XXL Nutrition

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Hoe krijg je nieuwe bewoners in je dorp?

• Topic Starter Topic Starter
Als je gebouwen upgrade stijgt je bevolking. Ook als je troepen maakt. (staat aangegeven bij het scherm waar je ze kan maken.)

Is je stad vol dan moet je boerderij upgraden -> dan kan er weer meer bevolking in.

Misschien wel handig om een verbond te sluiten ofzo met die clan genaamd Heineken

Hoe krijg je nieuwe bewoners in je dorp?

Als je op je hoofdgebouw klikt zie je de benodigde grondstoffen om dat gebouw te bouwen/upgraden. Er staat ook een gezichtje van een knakker bij, die geeft aan hoeveel mensen het oplevert en hoeveel space het opvreet van je boerderij.
Rechtsboven, bij je actuele grondstofniveau's staat dezelfde knakker met x/y. Om je dorp uit te laten breiden moet je je boerderij uitbreiden, die zorgt voor een verhoging van y, waardoor je meer gebouwen en troepen kan bouwen.

<<<< ThommieBro

Jow boys, ik ben dat wachten beu!!! Stuur wat grondstoffen naar mij plz!!!!
Je krijgt karma :o

• Topic Starter Topic Starter
Kan er iemand vanavond en morgen overdag effe mijn account in de gaten houden en wat gebouwtjes upgraden? Via vakantiemodus.

en nu?

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 19:32 ----------

Kan er iemand vanavond en morgen overdag effe mijn account in de gaten houden en wat gebouwtjes upgraden? Via vakantiemodus.

ik wel man, stuur je wachtwoord maar enzo

k*t ik heb willekeurige windrichting gedaan, nu zit in niet in de buurt van mijn dbb vrienden

Is er niet een app van?

ik heb kwarkcity gevonden, voor quest een message geschreven

Ik heb me ook aangemeld. Spelersnaam = Pizaro (oude naam van toen ik nog op wereld 1 speelde).

Ik ga wel niet lang meespelen, want dan wordt het weer te veel no-lifen. Wanneer ik stop schenk ik mijn dorpen dan aan mijn stamleden ;).

Ben Levrone, snap er geen k*t van, zien wel wat er gebeurd :)

awh yeah, weet toch al dat ik me morgen ga vervelen, dus morgen in ! :D

Terug
Naar boven