awh yeah, weet toch al dat ik me morgen ga vervelen, dus morgen in !![]()
Beter ga je nu al in heb je morgen al lading bouwmaterialen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
awh yeah, weet toch al dat ik me morgen ga vervelen, dus morgen in !![]()

+1Beter ga je nu al in heb je morgen al lading bouwmaterialen![]()
WelkomFUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARKKKK
ben al jaren een verslaafd tw speler, in!
op het begin wel saai man. duurt veel te lang voor ik weer iets kan uitbouwen

idd is echt een langdradig spel, maar als je eenmaal groot ben vrij verslavend![]()

Net travian, maar hier gaat het meer om dorpen overnemen.Kende wel travian, dit lijkt er toch erg op?
Wil best meedoen met de dbb clan, maar alleen als 1 van jullie zo'n bot kent waarmee je allemaal bouwopdrachten op een rijtje kan zetten, vanwege tijdsoverwegingen![]()
Begint toch saai te worden?
Ik heb heel lang op nummer 1 gestaan in wereld 21 maar ben er uiteindelijk mee gekapt. Kan ook aan mij liggen natuurlijk![]()
Alhoewel ik had 4 jaar geleden ook een goed lopend W1 account dat ik ook had verwijderd, nog steeds spijt van.Dat laatste denk ikAlhoewel ik had 4 jaar geleden ook een goed lopend W1 account dat ik ook had verwijderd, nog steeds spijt van.
). Ik was echt blij toen ik er mee gekapt was. Account bestaat nog wel heb ik juist gezien. Staat momenteel 19de
.Dat laatste denk ikAlhoewel ik had 4 jaar geleden ook een goed lopend W1 account dat ik ook had verwijderd, nog steeds spijt van.
Soms mis je gewoon die nostalgie. Zelf heb ik ook regelmatig dat ik er van baal dat ik mijn runescape account verkocht heb. Denk wel dat het beter geweest is voor mijn 'verslaving'. 
Bij mij begon het echt dwangmatig te worden. Elke moment account checken enzo... (ik had wel automatische farmer). Ik was echt blij toen ik er mee gekapt was. Account bestaat nog wel heb ik juist gezien. Staat momenteel 19de
.
Bij mij begon het echt dwangmatig te worden. Elke moment account checken enzo... (ik had wel automatische farmer). Ik was echt blij toen ik er mee gekapt was. Account bestaat nog wel heb ik juist gezien. Staat momenteel 19de
.

Net travian, maar hier gaat het meer om dorpen overnemen.
Met bot bedoel je gewoon greasemonkey script? Is vast wel te vinden via google denk ik.

.

Haha mij begonnen ze gratis dorpjes aan te bieden enzo. Ik kon niet volgen met edelmannen, ook best frustrerend. Ik had zo een 100 dorpjes die ik moest internen...idd het is vrij onhandig als je aan het leren bent thuis, maar opzich kan ik de verleiding meestal goed weerstaan omdat het expres een vrij saai account is, doe alleen maar aan internen![]()
Ja zoiets, te lui om te zoeken
Automatische farmer enzo waar fiks je die?
Ja zoiets, te lui om te zoeken
Automatische farmer enzo waar fiks je die?
is sowieso illegaal maar
zoek op tribalwars farm script
vond hier al wat
http://www.dzone.com/snippets/farmscript-tribal-wars-231
moet je gebruiken door middel van greasemonkey (installeren op browser)
Nogal technische shit. Een partner op TW legde me alles uit via skype en nog programma dat ie op mijn laptop kon (naam effe kwijt).
Maar ben al weer veel vergeten. Het ging met excel en mouse recorder pro.
---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 21:57 ----------
Illigaal maar ontraceerbaar...

werkt dat nog want per zoveel clicks komt er een anti bot doodle![]()