AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

FUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARKKKK

ben al jaren een verslaafd tw speler, in!

op het begin wel saai man. duurt veel te lang voor ik weer iets kan uitbouwen

Kende wel travian, dit lijkt er toch erg op?

Wil best meedoen met de dbb clan, maar alleen als 1 van jullie zo'n bot kent waarmee je allemaal bouwopdrachten op een rijtje kan zetten, vanwege tijdsoverwegingen :p

Laatst bewerkt:
Kende wel travian, dit lijkt er toch erg op?

Wil best meedoen met de dbb clan, maar alleen als 1 van jullie zo'n bot kent waarmee je allemaal bouwopdrachten op een rijtje kan zetten, vanwege tijdsoverwegingen :p
Net travian, maar hier gaat het meer om dorpen overnemen.
Met bot bedoel je gewoon greasemonkey script? Is vast wel te vinden via google denk ik.

Begint toch saai te worden?
Ik heb heel lang op nummer 1 gestaan in wereld 21 maar ben er uiteindelijk mee gekapt. Kan ook aan mij liggen natuurlijk :p

Dat laatste denk ik :D Alhoewel ik had 4 jaar geleden ook een goed lopend W1 account dat ik ook had verwijderd, nog steeds spijt van.

Dat laatste denk ik :D Alhoewel ik had 4 jaar geleden ook een goed lopend W1 account dat ik ook had verwijderd, nog steeds spijt van.

Bij mij begon het echt dwangmatig te worden. Elke moment account checken enzo... (ik had wel automatische farmer :p). Ik was echt blij toen ik er mee gekapt was. Account bestaat nog wel heb ik juist gezien. Staat momenteel 19de :p.

:roflol: Soms mis je gewoon die nostalgie. Zelf heb ik ook regelmatig dat ik er van baal dat ik mijn runescape account verkocht heb. Denk wel dat het beter geweest is voor mijn 'verslaving'.

Inmiddels heb ik eigenlijk nog vrij weinig plezier in gamen.. Minecraft is nog wel leuk maar gaat na tijdje ook vervelen.. Misschien nieuwe server beginnen met nieuwe mensen. De dbb minecraft server :fa:

Bij mij begon het echt dwangmatig te worden. Elke moment account checken enzo... (ik had wel automatische farmer :p). Ik was echt blij toen ik er mee gekapt was. Account bestaat nog wel heb ik juist gezien. Staat momenteel 19de :p.

hoeveel punten had je op je top?

idd het is vrij onhandig als je aan het leren bent thuis, maar opzich kan ik de verleiding meestal goed weerstaan omdat het expres een vrij saai account is, doe alleen maar aan internen :D

Net travian, maar hier gaat het meer om dorpen overnemen.
Met bot bedoel je gewoon greasemonkey script? Is vast wel te vinden via google denk ik.

Ja zoiets, te lui om te zoeken :p

Automatische farmer enzo waar fiks je die?

hoeveel punten had je op je top?

Ik heb echt geen idee meer man. Is alweer jaartje geleden fzo...
Ik was wel elke dag plunderaar van de dag :p

idd het is vrij onhandig als je aan het leren bent thuis, maar opzich kan ik de verleiding meestal goed weerstaan omdat het expres een vrij saai account is, doe alleen maar aan internen :D
Haha mij begonnen ze gratis dorpjes aan te bieden enzo. Ik kon niet volgen met edelmannen, ook best frustrerend. Ik had zo een 100 dorpjes die ik moest internen...

Ja zoiets, te lui om te zoeken :p

Automatische farmer enzo waar fiks je die?

Nogal technische shit. Een partner op TW legde me alles uit via skype en nog programma dat ie op mijn laptop kon (naam effe kwijt).
Maar ben al weer veel vergeten. Het ging met excel en mouse recorder pro.

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 21:57 ----------

is sowieso illegaal maar

zoek op tribalwars farm script

vond hier al wat

http://www.dzone.com/snippets/farmscript-tribal-wars-231

moet je gebruiken door middel van greasemonkey (installeren op browser)

Illigaal maar ontraceerbaar...

Nogal technische shit. Een partner op TW legde me alles uit via skype en nog programma dat ie op mijn laptop kon (naam effe kwijt).
Maar ben al weer veel vergeten. Het ging met excel en mouse recorder pro.

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 21:57 ----------

Illigaal maar ontraceerbaar...

werkt dat nog want per zoveel clicks komt er een anti bot doodle :)

werkt dat nog want per zoveel clicks komt er een anti bot doodle :)

Ja het werkte het wat tegen maar is eveneens te omzeilen. Was toen ook al hoor. Kreeg je pagina waar je woord moest overtypen (weet niet of het nu nog zo is). Maar mijn "partner" toen is/was werkzaam in ICT. Hij kende echt wel de kneepjes :p

Killerfister en Arnodsi liggen gewoon tegen elkaar aan, hoe relaxed is dat.

Dat had ik trouwens ook met Thomastog en mij op Travian. Getimed geregistreerd. ''Germaanmetspier'' en ''Romeinmetspier'', precies tegen elkaar aan en we gingen echt hard. Beetje te hard, want we zijn na 2 weekjes gestopt ivm tijd die erin zat.. Grappig detail was wel dat een paar van onze farms weken later tot het eindspel in de top 10 stonden.

Terug
Naar boven