MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Ik val een barbarendorp aan,, moet ik dan gewoon 1 mannetje sturen aangezien ze geen strijders hebben of gewoon alles erheen sturen?

Minimaal 10 speer ofzo.. Ze hebben altijd wat basis verdediging

Hoe meer mannetjes je stuurt hoe meer spullen je ook mee kan nemen.. 1 mannetje neemt geen drol mee

Iemand nog een 'laat het geluk stijgen' vlag level 1 over om te ruilen?

En wat is btw een mooi level voor me muur om uit de bescherming te komen?

Ik heb echt een chronisch grondstoffentekort, alles om me heen heeft nog bescherming of word al leeggeroofd (door de anderen met bescherming)

Buit: 738 738 739 | 2215/2215

yeah

even een noob vraag, waarom kan ik geen lichte cavalerie maken?? Heb stal level 3, maar staat "eenheid nog niet ontwikkeld"??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.470
Ik heb echt een chronisch grondstoffentekort, alles om me heen heeft nog bescherming of word al leeggeroofd (door de anderen met bescherming)

Ondersteuning stoppen in die dorpen. Doe ik ook, die ****ers! niemand komt aan mijn farms. Nu bijl aan het maken zodat ik ze binnenkort direct 1 op 1 kan afmatten.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 20:49 ----------

EricR ignored mijn PM om dit topic te verplaatsen naar prive :(

Ondersteuning stoppen in die dorpen. Doe ik ook, die ****ers! niemand komt aan mijn farms. Nu bijl aan het maken zodat ik ze binnenkort direct 1 op 1 kan afmatten.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 20:49 ----------

EricR ignored mijn PM om dit topic te verplaatsen naar prive :(

Eric probeert pua op je

Waar moet je eigenlijk op klikken voor die quests?

Hoe slecht sta ik er voor?

30 speer 20 zwaard,

bescherming is morgen om 9:30 weg:(

grondstoffe 900/300/200

[Link niet meer beschikbaar]

Valt wel mee.. Upgrade je muur nog ff, kijk of je nog wat barbaren kan farmen en als niet kan investeren in grondstoffen :p

ja ben een keer een heel leger verloren daarom is het nu wat minder..

251 punten zal wel los lopen, niet heel veel actieve spelers in de buurt:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.477
Hoe slecht sta ik er voor?

30 speer 20 zwaard,

bescherming is morgen om 9:30 weg:(

grondstoffe 900/300/200

[Link niet meer beschikbaar]

Kan je farmen in je buurt? Gewoon wat meer troepjes maken waarmee je ook kan farmen.

En allemaal niet teveel focussen op (nutteloze) punten, zodra mensen verkenners hebben gaan ze je verkennen en als je dan niks hebt pakken ze je gewoon.

jaa moet ik weer investeren om de bijl mannetjes te kunnen maken.. pff

godverk*t

gast die ik al dagen aan het farmen ben zonder verliezen heeft opeens speermannen gemaakt

heel mijn leger dood :roflol:

damn

Terug
Naar boven