- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
36 speer, 20 zwaard, 9 bijl en mijn ridder

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

damn dat was een lekkere training af en toe lekker trillen en vage samentrekkingen lol.

Stuur hem dat deadlift filmpje en zeg dat je hem op komt zoeken als hij je geen grondstoffen geeftHoezo is iedereen op die chat geleaveddamn dat was een lekkere training af en toe lekker trillen en vage samentrekkingen lol.
Nu maar even weer legers op pad sturen, lekker douchen en scheren. Dan een film en TW![]()
Ohja en moet dit bericht nog beantwoorden trololool:
Beste Dikkepapzak,
Ik ben a banished man en zit in de stam The V.
Ik vroeg me af of je niet geinterreseerd bent om bij ons te voegen.
U ziet er een veelbelovende speler uit met goede capaciteiten
Ik zal mijn mening eventjes zeggen als het mag![]()
Een speler als u hoort niet in een massa-stam.
Massa stammen gaan rap ten onder.
The V. is een stam met ervaring en zal nooit een massa-stam worden.
Bij ons kan je nog meer openbloeien en nog beter worden.
Denk er gerust even over na en laat mij iets weten als u akkoord ga of niet.
Mvg
a banished man
Bovenstaande dude klinkt als een belg![]()
Stuur hem dat deadlift filmpje en zeg dat je hem op komt zoeken als hij je geen grondstoffen geeft
het mooie is, die gast had de afgelopen dagen gewoon GEEN leger.... mss dat dit verdedigingstroepen zijn van iemand anders die farmt? kan dat ?
Denk dat zijn leger wel flink toegetakeld isHoezo is iedereen op die chat geleaveddamn dat was een lekkere training af en toe lekker trillen en vage samentrekkingen lol.
Nu maar even weer legers op pad sturen, lekker douchen en scheren. Dan een film en TW![]()
Beste Dikkepapzak,
Mvg
a banished man
het mooie is, die gast had de afgelopen dagen gewoon GEEN leger.... mss dat dit verdedigingstroepen zijn van iemand anders die farmt? kan dat ?
stuur dit:
Dude, i'm gonna type as sober as possible, that stam honestly looks fcking pathetic and gay compared to my stam. and I'm being one hundred percent serious. Sorry we dont have sht phaggots that have >10% bf. you and your stam are a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal stam that looks good, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking poverty requests on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.
(Ik heb die regel niet bedacht maar las het ergens hehe).Geheheh en dan een ban krijgen omdat Engels als het ware verboden is op onze werelden(Ik heb die regel niet bedacht maar las het ergens hehe).
vertaal je mijn improvisatie naar poverty nederlands

do you even lift ?Hoezo is iedereen op die chat geleaveddamn dat was een lekkere training af en toe lekker trillen en vage samentrekkingen lol.
Beste Dikkepapzak,
Mvg
a banished man
stuur dit:
Dude, i'm gonna type as sober as possible, that stam honestly looks fcking pathetic and gay compared to my stam. and I'm being one hundred percent serious. Sorry we dont have sht phaggots that have >10% bf. you and your stam are a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal stam that looks good, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking poverty requests on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.