Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Je kunt nog zo buff zijn, maar ****, als die paarden komen, wat dan?
wat dan vraag ik je?!!!

WAt DAAAAAAAN?!!!!!!!?!?!?!?
Als ik het antwoord weet ben je de eerste die het krijgt te horen.
Aan spieren heb je niks in deze tijden van armoede. Spieren houden geen speren of zwaarden tegen.

ik kan niet vinden hoor waar je buit staat?? of is dat dat tussen haakjes bij verslagen tegenstanders

ik kan niet vinden hoor waar je buit staat?? of is dat dat tussen haakjes bij verslagen tegenstanders

op je eigen profiel klikken
dan zie je de award je hebt 10.000 grondstoffen buitgemaakt!
volgend level 1.000.000 grondstoffen
grondstoffen tot nu toe: 44.093

Buit: 1 1 | 2/1130 **** YEAH!! :fuux:

17 15 20 52/926

k*tbuit...

maarja, daarvoor had ik deze

810 696 696 2.202/3.760

17 15 20 52/926

k*tbuit...

maarja, daarvoor had ik deze

810 696 696 2.202/3.760

Ik heb nu ook een dorpje gevonden die van een speler is die niet meer speelt, die Solace stam stelt denk ik ook niet veel voor aangezien deze speler in hun stam zit. Het is dus goed mogelijk dat veel meer van hun leden inactief zijn..:o

Ik heb nu ook een dorpje gevonden die van een speler is die niet meer speelt, die Solace stam stelt denk ik ook niet veel voor aangezien deze speler in hun stam zit. Het is dus goed mogelijk dat veel meer van hun leden inactief zijn..:o

srs die stammen worden echt wel bang van ons. ik sta nu bovenaan, als ik 1 dag niks doe sta ik op plaats 20
kijk hoe snel we groeien

We zijn bijzonder goed bezig inderdaad. Zal me niets verbazen als we een van de meest actieve stammen zijn in W29.

Hoe komen jullie aan die mega buiten, ik krijg echt faalbuiten, heb de 10k grondstoffen award nog niet eens :o

True lol :p

Morgen 15/15/15 grondstoffen.. Daarna leger uitbreiden tot 50 paardjes :)

Gewoon geluk hebben in de zin van weinig concurrentie.

Het is echt niet normaal :o. Ben er ook relatief veel mee bezig en als je denkt van yes hoppa 250 punten zal nu wel wat gestegen zijn dan zie je dat de rest gewoon minimum even snel is :(.

Hoe komen jullie aan die mega buiten, ik krijg echt faalbuiten, heb de 10k grondstoffen award nog niet eens :o
lol ik heb nu 44k totaal buit
kunst is om niet alles op 1 dorp te gooien
als je leger max 5k kan jatten, gewoon in 5 groepen wegsturen, of 6
als je dan bij 2 van de 6 max loot hebt stuur je daar nog een keer naartoe
met 20% beste buiten haal je 80% grondstoffen binnen, bij mij zijn ze vaak ook k*t.
True lol :p

Morgen 15/15/15 grondstoffen.. Daarna leger uitbreiden tot 50 paardjes :)
wtf, up je grondstoffen meer dan!
vanavond half 10 leem naar lvl 18
hout is nu 17 en ijzer 14 :D
Het is echt niet normaal :o. Ben er ook relatief veel mee bezig en als je denkt van yes hoppa 250 punten zal nu wel wat gestegen zijn dan zie je dat de rest gewoon minimum even snel is :(.

echt niet normaal, ik was vandaag gewoon een paar uur niet online en nog word ik niet ingehaald, stelletje noobs :P

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 20:06 ----------

stam gemiddeld is 300 nu, 3 dagen terug was de hoogste 300

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 20:07 ----------

stam gemiddeld is 300 nu, 3 dagen terug was de hoogste 300

Haha ik kan goed farmen in de buurt :p

9 van de 10x max loot..

Terug
Naar boven