XXL Nutrition

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Nog 2 flutgebouwtjes en ik ben je voorbij, don't worry.

Haha :p 20 paardjes mang

goed bezig dan, wat is je loot tot nu toe? neem aan dat jij ook aardig farmt omdat je zo hoog staat?

leem naar 18 vannacht geeft ook wel lekker punten, morgen 500 :D
Gaat rap man, 500 al.

Ik farm bijna niks, heb alleen nog maar m'n 10 speer en 9 zwaard + ridder door die quest:rolleyes:. Heb 19.000 grondstofjes in totaal gefarmd, maar heb redelijk hoge grondstofaanvoer door m'n gebouwen.

nice, wat zijn je gs levels dan nu?

15(bijna 16)/15/14, maar had nog wat premiumpuntjes over, dus ze geven 358/358/308.

Ik ben zelfs ingehaald door mensen :(
Maar ik zal niet opgeven :mad:

Ik ben zelfs ingehaald door mensen :(
Maar ik zal niet opgeven :mad:

goedzo, zolang je lekker groeit gaat 't goedkomen.
rangen gaat toch nog heel veel veranderen als er straks meerdere dorpen komen. niemand heeft nog echt een tegenslag gehad, behalve enkele legers verloren.
zolang je geen farm wordt en niet wordt overgenomen is het goed :)
zou wel eerst ff focussen op GS upgraden, daarmee win je wel veel punten, ook op lange termijn
en niet smederij naar lvl 15 omdat dat veel punten geeft ;)

goedzo, zolang je lekker groeit gaat 't goedkomen.
rangen gaat toch nog heel veel veranderen als er straks meerdere dorpen komen. niemand heeft nog echt een tegenslag gehad, behalve enkele legers verloren.
zolang je geen farm wordt en niet wordt overgenomen is het goed :)
zou wel eerst ff focussen op GS upgraden, daarmee win je wel veel punten, ook op lange termijn
en niet smederij naar lvl 15 omdat dat veel punten geeft ;)

In dat geval kunnen we gewoon met zijn allen ondersteuning er naar toe sturen..

Heb je nog geen paarden dan?

nee.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 21:04 ----------

fuuu

116 116 86 318/3.791

ik dacht dat er veel zat omdat beginnersbescherming eraf was, maar omdat het redelijk ver reizen was (dik anderhalf uur) was iemand net eerder denk ik... FML

Ah, dat verklaart waarom ik ineens zo achter kwam te lopen :p

ja, epic waste of grondstoffen.
je hebt er ook niet zoveel aan.
okee, lc is wel goed maar als je de kosten die je hebt gemaakt om die stal te krijgen had gestoken is GS upgraden en wat speer/zwaard/bijl maken had je beter af geweest. (tenminste, zo dacht ik erover dus heb het niet gedaan)
in een later stadium natuurlijk wel stal maken :D

Terug
Naar boven