FlyingNederland
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, als je 10 speer stuurt kan ik het ookHaha ik kan goed farmen in de buurt![]()
9 van de 10x max loot..

Nog 2 flutgebouwtjes en ik ben je voorbij, don't worry.
Yep.ja, als je 10 speer stuurt kan ik het ook
ben jij goeiemoggel?

Gaat rap man, 500 al.goed bezig dan, wat is je loot tot nu toe? neem aan dat jij ook aardig farmt omdat je zo hoog staat?
leem naar 18 vannacht geeft ook wel lekker punten, morgen 500![]()
. Heb 19.000 grondstofjes in totaal gefarmd, maar heb redelijk hoge grondstofaanvoer door m'n gebouwen.15(bijna 16)/15/14, maar had nog wat premiumpuntjes over, dus ze geven 358/358/308.
Ik ben zelfs ingehaald door mensen
Maar ik zal niet opgeven![]()

goedzo, zolang je lekker groeit gaat 't goedkomen.
rangen gaat toch nog heel veel veranderen als er straks meerdere dorpen komen. niemand heeft nog echt een tegenslag gehad, behalve enkele legers verloren.
zolang je geen farm wordt en niet wordt overgenomen is het goed
zou wel eerst ff focussen op GS upgraden, daarmee win je wel veel punten, ook op lange termijn
en niet smederij naar lvl 15 omdat dat veel punten geeft![]()
In dat geval kunnen we gewoon met zijn allen ondersteuning er naar toe sturen..

klopt, maar als je een farm bent ben je dus veel grondstoffen + leger kwijt, dan zak je wel aardig weg in de rang van dbb.
hoe hoger je staat hoe meer e-fame je hebt. srs.![]()
Ik wil mijn 2e plek weer terug 
Come at me bro.
Heb andere gebouwen die veel punten geven. Hoofdgebouw 10, smith 5, opslag 10, stal etc.hoe kan je zoveel punten hebben als je nauwelijks farmt en niet echt veel productie hebt??
het is ook niet slecht hoor
ik heb nu 404, 404, 257
Come at me bro.
---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 20:48 ----------
Heb andere gebouwen die veel punten geven. Hoofdgebouw 10, smith 5, opslag 10 etc.