- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Kan iemand mij wat versterking sturen voor een korte tijd?
waarom ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand mij wat versterking sturen voor een korte tijd?
Ik heb geen zin om alles weg te geven om mijn.dorp te beveiligen

Ik heb geen zin om alles weg te geven om mijn.dorp te beveiligen
op de 28e ben ik beginnersbescherming uit en er zit een mannetje van 327 pal naast mij en ik weet vrijwel cker dat hij me gaat clearen. ik stuurde hem namelijk een pm om beetje met m in contact te komen, heb m zelfs nog verkering gevraagd maar hij negeert het gewoon.ik heb nu 11 speer, 10 zwaard en 1 ridder. zou ik iets extra produceren?
Ga gewoon grondstoffen maken als hij jou gaat farmen sturen we gewoon troepen jouw kant op..op de 28e ben ik beginnersbescherming uit en er zit een mannetje van 327 pal naast mij en ik weet vrijwel cker dat hij me gaat clearen. ik stuurde hem namelijk een pm om beetje met m in contact te komen, heb m zelfs nog verkering gevraagd maar hij negeert het gewoon.ik heb nu 11 speer, 10 zwaard en 1 ridder. zou ik iets extra produceren?
op de 28e ben ik beginnersbescherming uit en er zit een mannetje van 327 pal naast mij en ik weet vrijwel cker dat hij me gaat clearen. ik stuurde hem namelijk een pm om beetje met m in contact te komen, heb m zelfs nog verkering gevraagd maar hij negeert het gewoon.ik heb nu 11 speer, 10 zwaard en 1 ridder. zou ik iets extra produceren?
Pff die ixyxyz heet een mazzel zeg, gewoon 5 dorpen om zich heen die inactief zijn op maximaal 30 min van hem af.
Ik farm meestal op een uur afstand naar boven.. Die vlak bij mij worden meestal al gefarmed (jij?)Ik farm meestal op een uur afstand naar boven.. Die vlak bij mij worden meestal al gefarmed (jij?)