AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

160 speer
50 zwaard
50 bijl
75 lC

Fok punten, ik ga eerst 200 lC maken en alles om mij heen leegroven.

75LC dat is al een hoop..

Zieke verliezen die kerel :roflol:

Zonder nachtbonus had je vast een stuk minder verlies gehad

Buit: 707 707 708 | 2122/2122

fap

op de 28e ben ik beginnersbescherming uit en er zit een mannetje van 327 pal naast mij en ik weet vrijwel cker dat hij me gaat clearen. ik stuurde hem namelijk een pm om beetje met m in contact te komen, heb m zelfs nog verkering gevraagd maar hij negeert het gewoon.ik heb nu 11 speer, 10 zwaard en 1 ridder. zou ik iets extra produceren?

op de 28e ben ik beginnersbescherming uit en er zit een mannetje van 327 pal naast mij en ik weet vrijwel cker dat hij me gaat clearen. ik stuurde hem namelijk een pm om beetje met m in contact te komen, heb m zelfs nog verkering gevraagd maar hij negeert het gewoon.ik heb nu 11 speer, 10 zwaard en 1 ridder. zou ik iets extra produceren?

:roflol: Ga gewoon grondstoffen maken als hij jou gaat farmen sturen we gewoon troepen jouw kant op..

Ik weet niet hoe actief je bent maar als je je muur wat verder uitbouwt naar lvl 8 of hoger en je schuilplaats vrij hoog is. Dan moet je gewoon iedere keer dat hij jou aanvalt zorgen dat je troepen uit het dorp zijn en er geen grondstoffen te plunderen zijn. Hij verliest dan continu een aantal ventjes door jou muur en jij kan gewoon doorgroeien zonder verliezen. Na een tijdje laat hij je dan wel zitten denk ik.

Kan dit topic naar privé. Er zijn vast genoeg mong*len op TW die dit specifieke forum gaan achterhalen.

als hij in een mindere stam zit zal hij je neit aanvallen

Pff die ixyxyz heet een mazzel zeg, gewoon 5 dorpen om zich heen die inactief zijn op maximaal 30 min van hem af.

Terug
Naar boven