Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dafuq die recht onder mij heeft volgens mij wel ok aantal grondstoffen
sancha ofzo..
Ik scout wel ff paar in de buurt van jou.. Paardjes zijn toch pas over 2 uur terug
Anders zetten we binnenkort bij 1 van die dorpjes flinke ondersteuning? Dan slopen we hopelijk groot deel van t leger van die kerel naast je![]()
Over een halfuurtje komt iemand linksonder mij vrij van beginnersbescherming. Hopelijk heeft die een slecht leger, ik had verwacht al LC te hebben maar het ontwikkelen ervan kost vies veel GS
waarSpionage
Ontdekte grondstoffen: 3.304 3.304 3.304
Effe leger uitbreden dat ik het allemaal kan dragen!
waSpionage
Ontdekte grondstoffen: 3.304 3.304 3.304
Effe leger uitbreden dat ik het allemaal kan dragen!
Moest iemand wat hulp willen op een acc, ik wil eventueel wel wat bijstaanwant omdat ik men metalfreack ooit heb weggegeven heb ik alleen forum account nog en geen game account meer
![]()

Moest iemand wat hulp willen op een acc, ik wil eventueel wel wat bijstaanwant omdat ik men metalfreack ooit heb weggegeven heb ik alleen forum account nog en geen game account meer
![]()
Ikke.Moest iemand wat hulp willen op een acc, ik wil eventueel wel wat bijstaanwant omdat ik men metalfreack ooit heb weggegeven heb ik alleen forum account nog en geen game account meer
![]()
Heb je vroeger wel serieus gespeeld? Ik zoek eigenlijk nog wel iemand als co vooral voor later.
pm me maar

1ste plaats gestaan op wereld 3
in de top 5 op wereld 7, maar dat account had ik niet zelf volledig gemaakt.
Dan op nog paar accounts gespeelt in top 10, maar nooit lang.
---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 16:53 ----------
pm me maar
en kwil geen nieuw acc maken want ik weet nog niet in hoeverre ik zal blijven spelen![]()