AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Ook wat inactieve dorpjes gevonden :)

Buit: 607 607 450 | 1664/1664

Buit: 578 578 508 | 1664/1664

Buit: 326 266 230 | 822/822

Weer wat binnen gehaald

Fakking gierig is dit serieus. als je bij goede dorpjes zit die niemand farmt heb je belachelijk voordeel. jou buit hierboven is meer als ik tot nu toe in die tijd dat ik het speel in totaal heb

vooral die dorpjes die net onder de 100 punten zitten en geen troepen hebben zijn echt lekkere farms. daar haal je gewoon elke keer minstens 1000 grondstoffen uit.

Fakking gierig is dit serieus. als je bij goede dorpjes zit die niemand farmt heb je belachelijk voordeel. jou buit hierboven is meer als ik tot nu toe in die tijd dat ik het speel in totaal heb

Haha :p daarom gaan jonggeleerd en ik zo hard :o kunnen relatief veel farmen.. hij had ook 60k gefarmed ofoz

Rover (Brons - Level 2)
Je hebt al 79.324 grondstoffen buitgemaakt!

Amateur. :cool:

Hoeveel punten heb je dan?:p

Je hebt al 81.467 grondstoffen buitgemaakt!

FxCam_1325408511370.jpg

Het doel kan tot 22.11. 9:08 alleen aanvallen en aangevallen worden als de puntenverhouding tussen aanvaller en verdediger maximaal 20:1 is.

:fuu:

70k hier

Productie van 600+ per uur, u mad?

Kan je geedeld worden als je maar 1 dorp hebt?

Oja idd. :p En hoe groot is de kans daarop + hoe moet je jezelf daarvoor beschermen?

Ik heb bijvoorbeeld level 6 muur, zo'n 40 speer, 20 zwaard en 10 bijl. Ben ik dan redelijk veilig?

Oja idd. :p En hoe groot is de kans daarop + hoe moet je jezelf daarvoor beschermen?

Ik heb bijvoorbeeld level 6 muur, zo'n 40 speer, 20 zwaard en 10 bijl. Ben ik dan redelijk veilig?

Ligt aan je omgeving maar alle nieuwe spelers worden continu naar de rand toe verplaatst dus de kans is klein dat er al een speler bij je in de buurt zit die kan gaan edelen. Bovendien zul je je eerste dorp waarschijnlijk gaan edelen met 1 edelman en dan zijn dorpen die meer dan 3 uur van je af liggen al gauw te ver.

Hm... ik heb mensen van >600 op een uurtje afstand zitten

Ik ben >600 :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 12:34 ----------

Duurt lang die upgrades, heb ondertussen alweer 8k hout, 8k leem en 6k ijzer. Ff hoofdgebouw uppen anders kom ik niet snel genoeg door mn grondstoffen heen haha

I xyzxy I heeft gvd 280 posts hier, epic spammer

Heb nu 72k farm, 127 aanvallen

Terug
Naar boven