MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Jij weet waarschijnlijk wel wat je doet, maar toch is het wel redelijk safe om in ieder geval een kazerne van level 10 te hebben en een leger van minstens 100 speer/zwaard, just in case. Als shit hits the fan gebeurt kun je in ieder geval al door je tyfushoge grondstoffen snel een leger op de been brengen.

hoeveel heb jij nu in totaal van farms dan jonggeleerd?

Heb zelf 2x 20 paardjes waar ik mee farm op 30-90 min afstand en eigenlijk continue max loot, vandaag maar 1x gehad dat ik maar 800 loot had ipv de 1.6k normaal..

Ik stuur ze in groepen van 3, en heb er 60, farm de halve map want is amper wat te halen

Jij weet waarschijnlijk wel wat je doet, maar toch is het wel redelijk safe om in ieder geval een kazerne van level 10 te hebben en een leger van minstens 100 speer/zwaard, just in case. Als shit hits the fan gebeurt kun je in ieder geval al door je tyfushoge grondstoffen snel een leger op de been brengen.
heb nu 100 speer 60 zwaard 50 bijl. er gebeurd niets, mocht er wat gebeuren maak ik meteen legers. gs zijn nu 20/20/16 over paar uurtjes. als ze 22/22/20 zijn doe ik 200/200 speer zwaard maken, dan door naar 25/25/22 en dan edels ;) 686 per uur nu!
hoeveel heb jij nu in totaal van farms dan jonggeleerd?

Heb zelf 2x 20 paardjes waar ik mee farm op 30-90 min afstand en eigenlijk continue max loot, vandaag maar 1x gehad dat ik maar 800 loot had ipv de 1.6k normaal..

nice. dacht nu 67k ongeveer. wel nice zoveel buit. ik hoop als eerste een tweede dorp te hebben!

Haha ik zit op je hielen :p

Je hebt al 77.317 grondstoffen buitgemaakt!

ik 69k nu.
wat zijn je gs lvls?

umm.. 16/17/17 maar hout en leem staan op dit moment in wachtrij voor +1 :p denk morgen wel 20/20/20

Jij dan?

heb je niet t*ring veel ijzer over? ik 19/20/15 ijzer en hou staan in wachtrij. heb ook gs vlag +8% productie. u mad?

Haha ik ruil t meestal voor andere grondstoffen als ik t over heb. Als ik straks weer paar lc maak ben ik er zo doorheen..

Ja kan ook, mn marktplaats is nu 2 maar hoef niets te handelen, gewoon ijEr wat lager houden.
Nu 70,9k buit

aawh shit
val ik een dorp aan met mijn eigen ondersteuning erin
aanvallers allemaal dood :(

ja ik weet niet mer waar ik allemaal mensen heb zitten lol

Over een tijdje moet je gewoon low levels gaan trollen, naar barbaren dorpjes in hun regio allemaal zwaard mannetjes sturen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.876
:roflol:

begin gewoon te dromen over tw. Droomde dat ik ge-edeld werd door high lvl speler met edeltreintje

Lol, epic verslavend is het ook idd.
Zit nu al te denken, ja over iets meer dan een week beginnen met edelen !!! Wtf duurt nog lang xd

iemand die een lvl 1 2% verhoogde bevolking vlag wil ruilen? Dan heb ik een quest compleet.

Buit: 607 607 450 | 1664/1664

Buit: 578 578 508 | 1664/1664

Buit: 326 266 230 | 822/822

Weer wat binnen gehaald

Terug
Naar boven