Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien een vreemde eend tussen de klassiekers van de jaren 80 maar dit was de theme-song (intro) van de miniserie Shaka Zulu. Een wereldserie trouwens voor degene die hem niet kennen.
Te gek topic trouwens! Good old days! Weg met die crap muziek van tegenwoordig, waar is de swing gebleven, de boodschap, het gevoel, de funk? (en ik kan het weten als muzikant / geluidstechnicus)
Te gek topic trouwens! Good old days! Weg met die crap muziek van tegenwoordig, waar is de swing gebleven, de boodschap, het gevoel, de funk? (en ik kan het weten als muzikant / geluidstechnicus)
True,in de mainstream is de laatste 15 jaar niks kwaliteit meer. Vroeger deden ze tenminste nog moeite om muziek te maken die goed ineensteekt.
Sja wat doe je eraan,gelukkig hebben we al die undergroundsTen nog met boodschap en diepgang.