AndroidHealthClinic

triceps

yigit111

Novice
Waardering
0
Mensen ik was een 4maanden gestopt met trainen en vorig week was ik terug begonnen met het trainen. Nu na een week kan ik mijn triceps nog altijd niet niet spannen want het doet pijn wanneer ik mijn elleboog achter mijn hoofd hou. In rustpositie voel ik niks. Iemand ervaring? is het een spierscheur ofzo? wat moet ik doen?

Als het na een week nog niet over is zou het inderdaad een klein beetje gescheurd kunnen zijn, maar misschien is de spier verrekt, dat is ook al 'pijnlijk'..

Ga gewoon even langs de huisarts:)

Mensen ik was een 4maanden gestopt met trainen en vorig week was ik terug begonnen met het trainen. Nu na een week kan ik mijn triceps nog altijd niet niet spannen want het doet pijn wanneer ik mijn elleboog achter mijn hoofd hou. In rustpositie voel ik niks. Iemand ervaring? is het een spierscheur ofzo? wat moet ik doen?

te hard van stapel gelopen met spieren die dat niet meer gewend waren. levert grotere spierpijntje op en zeer stijve en pijnlijke spieren. voeding goed op orde en geef het nog een paar dagen rust, moet dan zeker minder worden.

Het kan gewoon hele erge spierpijn zijn. Is het wel minder geworden?

• Topic Starter Topic Starter
ja het is minder. Dus normaal toestand( dagelijks) doet het niet zeer. Maar vanaf dat ik mijn arm achter mijn hoofd hou ( zoals je een bepaalde oefening doet voor triceps kweet da naam niet meer) dan voel ik het wel? het is nu 1week en paar dagen geleden en tja nog altijd zeer? wat kan ik doen? ze zeggen tegen me train verder maar heel lichtjes?

Terug
Naar boven