MuscleMeat

TRT en IVF

Bezoekers in dit topic

lol, dus je weet het zelf niet :)
 
Jij bent zelf naief en dom want je leest niet goed wat ik schrijf.

En geen levend sperma? Waarom zijn er dan genoeg trt-gebruikers op dit forum die nog genoeg levend sperma hebben?

Cools zegt ook niet dat alles gelijk dood is, wel dat het verminderd is.

Leer iets bij in plaats van zo dom en impulsief te reageren. Doe de test bij jezelf en je zal zien. Misschien dat er af en toe een uitzondering zal zijn maar normaalgezien heeft een man geen levende spermatozoide in zijn zaad zitten na minstens drie maanden TRT gebruik. Mij mag je toch die TRT gebruikers vermelden die nog vruchtbaar waren na minstens 3 maanden TRT gebruik. Misschien uitzonderlijk een enkeling. Geloof je mij niet? Geen probleem. Ik kan je wel meenemen naar een dokter van een vruchtbaarheidskliniek en dan stel je hem maar eens de vraag of je laat een staaltje van je sperma nemen.

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Gebruik eens de zoekfunctie?

In de plaats van zo te lullen, laat je zaad testen en je zal onmiddellijk weten wie gelijk heeft. Nu sta je te zeveren als een mietje dat de fout bij zijn vrouw wil steken omdat je te laf bent om je zaad te laten testen.
 
Leer iets bij in plaats van zo dom en impulsief te reageren. Doe de test bij jezelf en je zal zien. Misschien dat er af en toe een uitzondering zal zijn maar normaalgezien heeft een man geen levende spermatozoide in zijn zaad zitten na minstens drie maanden TRT gebruik. Mij mag je toch die TRT gebruikers vermelden die nog vruchtbaar waren na minstens 3 maanden TRT gebruik. Misschien uitzonderlijk een enkeling. Geloof je mij niet? Geen probleem. Ik kan je wel meenemen naar een dokter van een vruchtbaarheidskliniek en dan stel je hem maar eens de vraag of je laat een staaltje van je sperma nemen.
Dat is simpelweg niet waar. Azoospermie (geen meetbare hoeveelheid zaadcellen) treedt slechts op in 2/3e van de westerse mannen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7558380

Dank je wel Galen!

Zou je ook kort uit willen leggen wat Clomid en HCG doen voor je sperm count while ON?

Er wordt veel gezegd dat dit het toch iets doet toenemen, en het wordt door doktoren bij mannen die sowiezo weinig produceren ook voorgeschreven.
Ik verwacht niet dat clomifeen iets gaat doen, maar hCG zal de kwantiteit doen stijgen, maar er is een grotere fractie die kwalitatief slechter is door gebrek aan FSHR-activatie.
 
Dat is simpelweg niet waar. Azoospermie (geen meetbare hoeveelheid zaadcellen) treedt slechts op in 2/3e van de westerse mannen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7558380


Ik verwacht niet dat clomifeen iets gaat doen, maar hCG zal de kwantiteit doen stijgen, maar er is een grotere fractie die kwalitatief slechter is door gebrek aan FSHR-activatie.

Bijna 70% waar geen meetbare hoeveelheid zaadcellen waarneembaar is maar 97% heeft dan nog minder dan 5 miljoen spermatozoïdenen meer dan 95% minderd dan 3 miljoen. Hoeveelheden waar de kans bijna onbestaande is om een kind te verwekken. Slechts in zeer uitzonderlijke gevallen en soms na jaren proberen. Als je je zaad laat testen in een vruchtbaarheidskliniek en je hebt minder dan 5 miljoen spermatozoïden, zal men je altijd aanraden om IVF te doen omdat de kans veel te klein is dat je je partner zwanger zal maken en men dit als onvruchtbaar beschouwt. Er is alleszins geen twijfel over het feit dat zijn TRT gebruik de kans op een zwangerschap bijna onmogelijk maakt en dat het probleem dus bij hem ligt.
Wil hij weten tot welke categorie hij behoort, één oplossing. Een kwakje in een bakje en laten testen. Maar niet van die zever: ik denk dat het probleem niet bij mij ligt want mijn ballen zijn niet gekrompen.
 
Bijna 70% waar geen meetbare hoeveelheid zaadcellen waarneembaar is maar 97% heeft dan nog minder dan 5 miljoen spermatozoïdenen meer dan 95% minderd dan 3 miljoen. Hoeveelheden waar de kans bijna onbestaande is om een kind te verwekken. Slechts in zeer uitzonderlijke gevallen en soms na jaren proberen. Als je je zaad laat testen in een vruchtbaarheidskliniek en je hebt minder dan 5 miljoen spermatozoïden, zal men je altijd aanraden om IVF te doen omdat de kans veel te klein is dat je je partner zwanger zal maken en men dit als onvruchtbaar beschouwt. Er is alleszins geen twijfel over het feit dat zijn TRT gebruik de kans op een zwangerschap bijna onmogelijk maakt en dat het probleem dus bij hem ligt.
Wil hij weten tot welke categorie hij behoort, één oplossing. Een kwakje in een bakje en laten testen. Maar niet van die zever: ik denk dat het probleem niet bij mij ligt want mijn ballen zijn niet gekrompen.

Beste Skydirk, zoals ik al zei ga eerst eens lezen voordat je wat gaat brullen als een kip zonder kop.
1 ik vraag jou niets en je begint over dom en naief,mijn ballen zijn niet gekrompen maar je leest vaak dat dat wel gebeurd bij mensen die kort of lang gebruiken en dat zie ik als positief.
2 we gaan niet aan de ivf omdat het niet wil lukken ( een domme aanname van jou waar je het vandaan haalt weet ik niet).
3 in dit topic al 3 mensen die jou tegenspreken.
4 waar zijn de onderzoeken die jouw uitspraken staven?

Bedankt!!

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Dat is simpelweg niet waar. Azoospermie (geen meetbare hoeveelheid zaadcellen) treedt slechts op in 2/3e van de westerse mannen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7558380


Ik verwacht niet dat clomifeen iets gaat doen, maar hCG zal de kwantiteit doen stijgen, maar er is een grotere fractie die kwalitatief slechter is door gebrek aan FSHR-activatie.

Dank u wel machtige Galen.

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Dat is simpelweg niet waar. Azoospermie (geen meetbare hoeveelheid zaadcellen) treedt slechts op in 2/3e van de westerse mannen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7558380


Ik verwacht niet dat clomifeen iets gaat doen, maar hCG zal de kwantiteit doen stijgen, maar er is een grotere fractie die kwalitatief slechter is door gebrek aan FSHR-activatie.

Dank u wel machtige Galen.
 
Bijna 70% waar geen meetbare hoeveelheid zaadcellen waarneembaar is maar 97% heeft dan nog minder dan 5 miljoen spermatozoïdenen meer dan 95% minderd dan 3 miljoen. Hoeveelheden waar de kans bijna onbestaande is om een kind te verwekken. Slechts in zeer uitzonderlijke gevallen en soms na jaren proberen. Als je je zaad laat testen in een vruchtbaarheidskliniek en je hebt minder dan 5 miljoen spermatozoïden, zal men je altijd aanraden om IVF te doen omdat de kans veel te klein is dat je je partner zwanger zal maken en men dit als onvruchtbaar beschouwt. Er is alleszins geen twijfel over het feit dat zijn TRT gebruik de kans op een zwangerschap bijna onmogelijk maakt en dat het probleem dus bij hem ligt.
Wil hij weten tot welke categorie hij behoort, één oplossing. Een kwakje in een bakje en laten testen. Maar niet van die zever: ik denk dat het probleem niet bij mij ligt want mijn ballen zijn niet gekrompen.
Uiteraard is de succesgraad bij >5 miljoen/ml al vele malen kleiner (dat is al een zeer lage concentratie), maar ik haakte graag in op de uitspraak 'Misschien dat er af en toe een uitzondering zal zijn maar normaalgezien heeft een man geen levende spermatozoide in zijn zaad zitten na minstens drie maanden TRT gebruik.', want dat geldt simpelweg voor 1/3e van de westerse mannen niet.
 
Volgens mij wordt hier het hele principe van ivf vergeten .
Ze plukken uit dat hoopje ellende van misvormde en immobiele zaadcellen echt wel een die ermee doorkan.
Tuurlijk is het wel beter om je zaad kwaliteit te verhogen door geen steroids meer te nemen..
 
Volgens mij wordt hier het hele principe van ivf vergeten .
Ze plukken uit dat hoopje ellende van misvormde en immobiele zaadcellen echt wel een die ermee doorkan.
Tuurlijk is het wel beter om je zaad kwaliteit te verhogen door geen steroids meer te nemen..
Volgens mij ben je in de war met ICSI.
 
Ik hoop alleen niet dat er geen snelle mongoloïde spermacel als eerste de finish bereikt. Stel dat deze spermacel gewoon uiterlijk in goede vorm is, maar vanbinnen in volledig mongool. Of dat de snelste het minst mongoloïde is kan ook :p
 
Waarom zou je in godsnaam ivf gaan doen als je jouw kwaliteit kunt verbeteren door simpelweg te stoppen?
Heb je wel enig idee wat ivf voorsteld, en wat je meisje moet ondergaan?? (hormonen slikken, injecteren, eitjes laten wegzuigen, embryo's plaatsen, echo's) Hoe egoistisch kan je zijn.
 
Waarom zou je in godsnaam ivf gaan doen als je jouw kwaliteit kunt verbeteren door simpelweg te stoppen?
Heb je wel enig idee wat ivf voorsteld, en wat je meisje moet ondergaan?? (hormonen slikken, injecteren, eitjes laten wegzuigen, embryo's plaatsen, echo's) Hoe egoistisch kan je zijn.

Jij bent ook te dom om te lezen.
Waar halen jullie vandaan dat ik IVF ga doen omdat mijn kwaliteit niet goed genoeg is of omdat het niet lukt?
Volgens mij zeg ik dat nergens.

Ik vraag alleen hoe ik sperma kan verbeteren voor IVF en er zijn er gelijk een paar die allemaal aannames doen en niks toevoegen, hou dan gewoon liever de klep.
 
Jij bent ook te dom om te lezen. Waar halen jullie vandaan dat ik IVF ga doen omdat mijn kwaliteit niet goed genoeg is of omdat het niet lukt? Volgens mij zeg ik dat nergens. Ik vraag alleen hoe ik sperma kan verbeteren voor IVF en er zijn er gelijk een paar die allemaal aannames doen en niks toevoegen, hou dan gewoon liever de klep.

Oke, los van je grote smoel...

Waarom zou je ivf doen als het wel lukt??
 
Ik heb nu al medelijden met het kind.
 
Beste Skydirk, zoals ik al zei ga eerst eens lezen voordat je wat gaat brullen als een kip zonder kop.
3 in dit topic al 3 mensen die jou tegenspreken.
4 waar zijn de onderzoeken die jouw uitspraken staven?

3.Niemand spreekt mij tegen. Galen corrigeert mij wat aantal betreft. Galen zijn onderzoekt bevestigt wel dat 95% van de mannen die TRT volgen minder dan 3 miljoen spermatozoïden hebben, wat te weinig is om vruchtbaar te zijn. Meestal zijn die beestjes ook veel te traag. Hij schrijft enkel dat ik mij vergis wat aantal mannen betreft die geen spermatozoïden meer hebben tijdens TRT. Ik dacht dat het meer dan 90% was, zijn onderzoek zegt dat het bijna 70 % is bij niet Aziatische mannen. Welke 3 andere mannen spreken mij tegen?

4.Mijn laatste bericht niet gelezen? Dat is hetgeen in het onderzoek staat dat Galen aangehaald heeft. Heb jij die link van Galen niet gelezen? Ik wil het wel vertalen, als je wil.

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Ik had zelf ook nog wel wat zaadjes over, maar het waren er maar 200.000 ofzo. Ongeveer 2 maanden na laatste inject getest.

Dat is ook zo. Men kan het enkel weten indien men het ooit laten meten heeft. Arie met zijn grote smoel denkt dat dit bij hem niet zo zal zijn omdat zijn ballen niet gekrompen zijn. Mijn ballen krimpen ook niet tijdens TRT gebruik maar wel tijdens testosteronkuurtjes van 500mg per week maar in mijn sperma zat toch ook geen levende zaadcel een maand na TRT. Ooit laten meten na iets meer dan 6 maanden TRT onder begeleiding van Dr Hertoghe. Had 4 maanden later 10 miljoen zaadcellen wat ook nog te weinig was volgens dokter. Mijn testosteronlevel was toen weer binnen de normale normen. Had ook niets genomen om te herstellen na de TRT. Daarna niet meer laten meten. Het vruchtbaarheidsonderzoek was niet door Dr Hertoghe gedaan. Ik spreek wel over 10 jaar geleden.
 
Geef eens antwoord op mijn vraag.

Nou, als je ivf gaat doen dan doe je dat omdat het niet lukt om op de natuurlijke manier zwanger te worden. Dat kan te maken hebben met bepaalde factoren, zoals sperma wat niet op niveau is...

Maar goed, volgens jou ga je geen ivf doen 'omdat het niet lukt' maar waarom zou je ivf gaan doen als het wel zou lukken... ???
 
Jij bent ook te dom om te lezen.
Waar halen jullie vandaan dat ik IVF ga doen omdat mijn kwaliteit niet goed genoeg is of omdat het niet lukt?
Volgens mij zeg ik dat nergens.

Ik vraag alleen hoe ik sperma kan verbeteren voor IVF en er zijn er gelijk een paar die allemaal aannames doen en niks toevoegen, hou dan gewoon liever de klep.

In je eerste bericht van dit topic. Het feit dat je IVF wil doen, zegt genoeg.
 
Back
Naar boven