XXL Nutrition

True life : I'm on steroids

Die homofiel blijft grappig.

epic fail

pff is erg die aflevering wat een bullshit :S

Die homo, wat een dwaas :roflol:

heb idd al gezien. maar die gay op t eind mogen ze afknallen. als de maatschappij je niet accepteerd moet er meer aan de hand zijn als het feit dat ie geen 'gorgeous body' heeft

Part 3moet ook nog ergens zijn. Heb em hier ook nog volledig op m'n HD staan.

En zoals al werd gezegd; die homo. Wat een figuur, zulke mensen moeten nooit aan de AAS beginnen. Maargoed subjectief blijven hè. :o Anabolen zijn slecht. :rolleyes:

"I'm gonna have a roid rage on them! :(" Vierendelen, en wel meteen.

Al eens langsgeweest ja, blijft leuk.

Lagge

nice, vooral die homo is een voorbeeld van de samenleving:thumbup:

:roflol: people whispering that guy is huge?...
Deze gasten zijn epic waste of gear.

• Topic Starter Topic Starter
Part 3moet ook nog ergens zijn. Heb em hier ook nog volledig op m'n HD staan.

En zoals al werd gezegd; die homo. Wat een figuur, zulke mensen moeten nooit aan de AAS beginnen. Maargoed subjectief blijven hè. :o Anabolen zijn slecht. :rolleyes:

"I'm gonna have a roid rage on them! :(" Vierendelen, en wel meteen.

idd had em vroeger ook op harde schijf , maar youtube heeft derde deel verwijdert.

Ik weet nog zo'n 2,5 jaar geleden toen ik het voor het eerst zag dacht ik dat die kerel met zijn magazines ook echt huge was .

Nu lijkt het niets meer :D

Niet echt reclame voor de roids moet ik zeggen.
Als dit alles was qua resultaat, dan kun je beter gewoon je eitjes en biefstuk blijven eten.
Die nicht is ronduit irritant en belachelijk.

Waar moet ik nu anabolen en pistolen regelen nu arnoldfan er niet meer is? :(

niet zo gek dat die peter gained als een malle, ik zie volgens mij een 5ml spuit die helemaal vol gaat... 3ml test + 2ml deca dan wil het wel ja... hij zegt ook "if I keep doing this for 2 or 3 months"... errr... met zoveel AAS voor zo'n lange tijd ( aangezien hij dus al on is ) kan zelfs de meest skinnie ecto in een beer veranderen...

en die glute inject van die roger ziet er echt slecht uit, die kerel moet zowaar moeite doen om de naald naar binnen te krijgen, net alsof hij een gebruikte/botte naald gebruikt...

Laatst bewerkt:
die kerel aspireert niet eens voor die t in spuit.

Aan de juice en curlen! :thumbup:

Terug
Naar boven