MuscleMeat

Tumble outta bed and stumble to the kitchen, pour myself a meal of ambition

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Ik heb het komende semester maandagochtend nix te doen.
Jullie denken nu vast dat ik hiermee gelukkig ben maar nix is minder waar.
Smorgens is mijn ying nog niet zo yang en qua planning kan ik helemaal op zoek gaan naar snoepje voor mijn poepje in een hooiberg.
Ik sta dus op rond ongeveer 9 uur. Dan heb ik 3.20 uur ' sochtends die ik optimaal moet indelen voor ik naar school vertrek.
Eten rond 9 uur en ideaal is dus nog eens eten rond 12 uur.
Maar ik ga dus om 9.30 gaan trainen en rond 10.30 heb ik gedaan. Moet ik dan al weer eten of kan ik het uitstellen tot 12 uur?
Ik moet sowieso eerst trainen omdat ik daarna nog een relaxed bad neem en de pomp al wat uit mijn lichaam kan laten lopen.
Ik kan mijn training niet verleggen naar savonds omdat ik ten vroegste rond 20 u kan gaan trainen en ik moet nog tv zien ook en morgen al om 6 uur op staan dus ik hoop dat jullie ideeën hebben om mijn eerste 2 maaltijden in te delen.
Ik heb al gedacht aan een minihap of helemaal nix te eten 's ochtends maar ik weet niet of dat wel zo een goed idee is. 2 keer goed eten in minder dan 2 uur na elkaar gaat dan wel weer teveel vergen van mijn darmen, dus geef me raad tante kaat.

Dan sta je wat eerder op smurf...eet je om 8 uur en dan om 11 uur weer

Ik vroeg me al af "Waar blijft El Retardo's k*t topic voor vandaag?".

Ik heb heel die tekst niet gelezen maar je steekt dus dingen in je reet ??? snoepje poepje :|

Ik heb het komende semester maandagochtend nix te doen.
Smorgens is mijn ying nog niet zo yang en qua planning kan ik helemaal op zoek gaan naar snoepje voor mijn poepje in een hooiberg.
Ik sta dus op rond ongeveer 9 uur. Dan heb ik 3.20 uur ' sochtends die ik optimaal moet indelen voor ik naar school vertrek.
Maar ik ga dus om 9.30 gaan trainen en rond 10.30 heb ik gedaan. Moet ik dan al weer eten of kan ik het uitstellen tot 12 uur?
Ik moet sowieso eerst trainen omdat ik daarna nog een relaxed bad neem en de pomp al wat uit mijn lichaam kan laten lopen.
Ik kan mijn training niet verleggen naar savonds omdat ik ten vroegste rond 20 u kan gaan trainen en ik moet nog tv zien ook en morgen al om 6 uur op staan dus ik hoop dat jullie ideeën hebben om mijn eerste 2 maaltijden in te delen.
Ik heb al gedacht aan een minihap of helemaal nix te eten 's ochtends maar ik weet niet of dat wel zo een goed idee is. 2 keer goed eten in minder dan 2 uur na elkaar gaat dan wel weer teveel vergen van mijn darmen, dus geef me raad tante kaat.

prioriteiten stellen smurf;)

Zit met net hetzelfde probleem...
Maandag 13u30 les maar morgen er om 6 uur al uit.

Eten lukt wel, eet tussendoor wel en straks op de trein nog wat, maar vraag me af waar ik die training ga plannen.

Zit met net hetzelfde probleem...
Maandag 13u30 les maar morgen er om 6 uur al uit.

Eten lukt wel, eet tussendoor wel en straks op de trein nog wat, maar vraag me af waar ik die training ga plannen.

vorig schooljaar plande ik mn training gewoon op voorhand en als die training toevallig samenviel met een les, ging ik gewoon niet naar die les:roflol:

Kolere... :roflol:

vorig schooljaar plande ik mn training gewoon op voorhand en als die training toevallig samenviel met een les, ging ik gewoon niet naar die les:roflol:

Hehe :D
Nuja, normaal train ik maandag, woensdag en vrijdag. Train altijd 's avonds (al veel maaltijden binnen, meeste energie en zin om te trainen)
Maar het moet nu weer lukken dat ik maandag- en woensdagnamiddag les heb en er de volgende dag vroeg uit moet. Maar goed, daar vinden we wel iets op :D
Woensdag wordt sowieso een homegym-training, nu nog een goeie gym vinden die dicht bij het station ligt, zodat ik mijn planning wat beter kan regelen.

simpele oplossing: in bed blijven tot je naar school moet

ik heb het komende semester maandagochtend nix te doen.

+1

Moet gij toevallig Frans opnieuw doen?

• Topic Starter Topic Starter
nee gelukkig niet! wat een ongelooflijk k*tvak!

Ah ok :D

Want er zaten er 10 ofzo die al paar jaar ouder waren, Frans aan het volgen...
Ene kerel was hele tijd aan het kijken, was vrij gespierd ook.
Jij dus niet:p

Ah ok :D

Want er zaten er 10 ofzo die al paar jaar ouder waren, Frans aan het volgen...
Ene kerel was hele tijd aan het kijken, was vrij gespierd ook.
Jij dus niet:p

gvd, ja ik heb dit jaar toch al wat meer gespierde studenten zien rondlopen dan vorig jaar. Vanmorgen zat er ook zo 1 op een bankje op het eerste verdiep.
Mss was jij dat wel :-o
Anyway, ik weet niet of je het eigenlijk wel zou merken bij mij :')
weeg momenteel 68000-69000 gram
heb de laatste dagen nog net wat gecut. Vanaf donderdagavond ga ik volop in de bulk :D

Sta om 8:30 op, ga trainen om 9u, eet om 10u.. Stoch perfect?
2u tussen maaltijd is meer dan genoeg voor mij. 1u-1,5u is al heel goed doenbaar.

En idd, vorig jaar had ik maar 1 iemand 'buff' in mijn klas van 200man.
Nu (van richting veranderd) hebbek er ook wel wa meer.
69kg.. kan wel wat massa gebruike e ;)

gvd, ja ik heb dit jaar toch al wat meer gespierde studenten zien rondlopen dan vorig jaar. Vanmorgen zat er ook zo 1 op een bankje op het eerste verdiep.
Mss was jij dat wel :-o
Anyway, ik weet niet of je het eigenlijk wel zou merken bij mij :')
weeg momenteel 68000-69000 gram
heb de laatste dagen nog net wat gecut. Vanaf donderdagavond ga ik volop in de bulk :D

Heb er al vrij veel zien rondlopen... Ale ja, veel.
Een stuk of 2 waarvan je ziet dat ze buff zijn, goed veel massa en waarschijnlijk ook kracht (stevig gevulde polo/pull en dikke triceps die je ziet steken :D)
En toch al een stuk of 5 gewoon iets gespierder dan gemiddeld, vooral gewoon droog.

Eén redelijk gekke kerel. Witte pul met V-hals, goed droog maar je zag echt de massa erdoor komen.

haha damn, concurrentie voor ons :D
Ik dacht trouwens eerst dat je ging zeggen "witte tshirt"... dan was het zo mij geweest :')
Wacht maar tegen volgende zomer

ontopic: ik ga na mijn training een shake pakken en wat snelle suikers en een miniportie havermout en dan rond 12 uur voluit eten.

Terug
Naar boven