XXL Nutrition

Turkse jongens verkrachten en doden peuter

DiZoR

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
Turkse jongens verkrachten en doden peuter

ISTANBOEL- Een coïtusmoord op een 3-jarig meisje choqueert Turkije. Acht jonge scholieren ontvoerden het kind om haar daarna te verkrachten en te vermoorden, meldden Turkse media maandag.

Een Turkse minister sprak over een onmenselijke en beschamende daad. De jongens van 13 en 14 jaar persten eerst een medeleerlinge af, nadat zij naaktfoto's van haar hadden gemaakt. Zij eisten van haar dat ze met kleine kinderen op de proppen moest komen. Eerst leverde het meisje een tweejarig neefje, daarna gaf ze het driejarige nichtje aan de jongens.
Het jongetje overleefde het seksueelmisbruik. Hij werd in een bos aangetroffen.

Bos

De politie verrichtte ongeveer een jaar lang onderzoek in de kleine stad Pervari in de landelijke, zuidoostelijk gelegen provincie Siirt.

Bron: ANP / http://www.nu.nl/buitenland/2235066/turkse-jongens-verkrachten-en-doden-peuter.html

Moet niet gekker worden :x

ophangen alle 8 nadat ze is goed publiekelijk anaal zijn genomen

hoe kan je nou weer een 3 jarig kindje verkrachten en vermoorden.. sick****s

Je hoort dit soort verhalen steeds vaker: tieners die hele jonge kinderen misbruiken en zelfs vermoorden. Hoe is dit toch mogelijk? En wat scheelt er met die ouders?

Die moet je meteen de doodstraf geven, daar komt niks goeds meer van.

het wordt steeds erger..

Geen woorden voor, dit is echt misselijk, hoe kan je zo ****ing ziek zijn.

Het gaat hier om maar liefst 8 ''jongens''.
Ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal slecht zijn opgevoed.

Steekjes los vanaf geboorte, ligt indirect toch aan de ouders? :o
Daarom ben ik er benieuwd naar, ligt het aan de opvoeding of is dit puur door foute genen. Dat laatste lijkt me sterk. In het eerste geval moet je wel erg falen in de opvoeding om kinderen zo te laten ontsporen.

Het gaat hier om maar liefst 8 ''jongens''.
Ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal slecht zijn opgevoed.

Tijdje terug hoorde ik daar een of andere discussie over op de radio tussen een onderzoeksjournalist en wat psychologen en anderen die zich bezighouden met criminaliteit en opvoeding en aanverwante zaken. Daar werd ook gezegd dat er soms gewoon ook geen herkenbare reden of patroon is aan te wijzen. Je hebt ook gewoon mensen die keurig worden opgevoed, geen problemen, ook geen onderliggende laag van negativiteit of hoe je dat ook wilt noemen, die dan toch op de een of andere manier op een bepaald moment in het leven ineens volslagen idiote dingen beginnen te doen. In sommige gevallen is het ook gewoon niet altijd helder of totaal niet te herleiden. Merendeel van de gevallen wel echter, maar lang niet altijd. Om in die gevallen direct te wijzen naar genen of andere aangeboren zaken lijkt me ook wat prematuur. Feit is dat vrijwel iedereen weleens iets volslagen maatschappelijk onacceptabels fantaseert of even de gedachtegangen laat passeren, kennelijk is het in sommige gevallen zo dat je in bepaalde situaties en onder bepaalde omstandigheden de grenzen laat varen.

Laatst bewerkt:
Daarom ben ik er benieuwd naar, ligt het aan de opvoeding of is dit puur door foute genen. Dat laatste lijkt me sterk. In het eerste geval moet je wel erg falen in de opvoeding om kinderen zo te laten ontsporen.
Denk een mix van beiden.. Wat me opvalt is dat Turkse kinderen (in Nederland dan) vrijer zijn dan Nederlandse kinderen.. Vroeger mochten m'n ''swa's'' tot 11 uur buiten blijven op 8 jarige leeftijd en kregen nooit gezeik van de ouders.
Nou zeg ik niet dat het slechte ouders waren of dat je meteen kinderen gaat verkrachten als je tot 11 buiten blijft op zo'n jonge leeftijd, maar denk wel dat het een rol speelt.

Mijn god, te erg voor woorden dit. Dan te bedenken dat dit soort horror veel vaker voor komt dan in de media naar buiten komt. Als je alles zou weten durf je je kinderen niet eens meer naar buiten te laten. Ondanks het stukje post van klaas denk ik toch dat er ergens een kortsluitinkje in de hersens zit bij dit soort figuren, wat wellicht al bij de ouders is ontstaan en meegegeven aan de kids.

wtf...

waar gaat dat naar toe tegenwoordig...
de laatste tijd hoor je alleen maar van die verhalen van jongeren die peuters verkrachten en vemoorden

Jezus, al dat zieke nieuws de hele tijd. Rot op ofzo, beter met leuk/grappig nieuws komen! Altijd die mong*len die de aandacht krijgen.

ps.: ophangen die lui.

waar gaat de wereld heen?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven