apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit komt omdat ze ander cultureel proces hebben doorlopen.
En wat nou als ze het 3 jarige meisje eerst hadden uitgehuwelijkt alvorens coïtus mee te hebben?Mooie poging, maar dit is ook in Turkije niet normaal.
En wat nou als ze het 3 jarige meisje eerst hadden uitgehuwelijkt alvorens coïtus mee te hebben?
Je hoort dit soort verhalen steeds vaker: tieners die hele jonge kinderen misbruiken en zelfs vermoorden. Hoe is dit toch mogelijk? En wat scheelt er met die ouders?

En wat als ze 9 jaar oud was? Mohammed hield er wel van.Ook die opmerking slaat nergens op, want 1. op die leeftijd wordt er (voor zover ik weet) niet uitgehuwelijkd, of in ieder geval gebeurt het trouwen pas jaren later en 2. dan nog steeds is een "groepsverkrachting van een 3 jarige" NIET normaal in Turkije.
En wat als ze 9 jaar oud was? Mohammed hield er wel van.
Iets met een kam en een tondeuse.Wat is de relevantie van dat Mohammad getrouwd was met een 9-jarige voor het onderwerp "jongeren verkachten 3 jarige"?

Wat is er Tjok? Een aantal nieuwsberichten gemist?

met iemand als jij ga ik niet eens in discussie. Hele dag op dbb rondhangen, terwijl je 34 bent. Train jij uberhaupt wel of probeer je hier vriendjes te maken?
Ik train niet en probeer geen vriendjes te maken, wat nu "Nador" ?
In Turkije misschien niet, maar waar ik woon wel. Hier gebeuren deze dingen bijna elke dag wel, en jullie moeten dat maar gewoon accepteren en je bek er over houden want jullie zijn niet in deze cultuur opgegroeid en het is niet aan jullie om er over te oordelen!Ook die opmerking slaat nergens op, want 1. op die leeftijd wordt er (voor zover ik weet) niet uitgehuwelijkd, of in ieder geval gebeurt het trouwen pas jaren later en 2. dan nog steeds is een "groepsverkrachting van een 3 jarige" NIET normaal in Turkije.
In Turkije misschien niet, maar waar ik woon wel. Hier gebeuren deze dingen bijna elke dag wel, en jullie moeten dat maar gewoon accepteren en je bek er over houden want jullie zijn niet in deze cultuur opgegroeid en het is niet aan jullie om er over te oordelen!