Fitness Seller

Turkse voetbalclub uit Zaandam geschorst na aanval op scheidsrechter. (recidivisten)

TheUnknownKnown

Freaky Bodybuilder
Waardering
266
De KNVB heeft de wedstrijden van het eerste elftal van voetbalvereniging ZTS uit Zaandam opgeschort, nadat spelers en supporters zondag de scheidsrechter, Johan Jensch, hadden bedreigd en geslagen.
Dat gebeurde tijdens de derby tussen Hercules Zaandam en Zaanstad Turkse Sport- en Jongerenvereniging (ZTS) in de vierde klasse.

In de slotfase werd de Amsterdamse scheidsrechter Jensch bespuugd en uitgescholden door supporters van ZTS.Op dat moment was de stand 5-2 voor Hercules.

Ook twee spelers van ZTS gingen door het lint, waarop Jensch hun de rode kaart gaf. Eén van hen wilde de scheidsrechter te lijf gaan, maar die werd door medespelers tegengehouden. Ook kwamen supporters het veld in. Jensch: 'Die mensen hadden vuur in hun ogen, het was heel dreigend.'

Tik

Leden van Hercules begeleidden de arbiter naar de kleedkamer, maar onderweg kreeg hij nog een tik tegen zijn hoofd. 'Geen harde tik hoor, maar dat kwam volgens mij meer omdat die mensen van Hercules dat tegenhielden.'

ZTS, waarvan veel teams tegen Amsterdamse clubs spelen, kwam al eerder in opspraak. In het najaar sloeg de doelman van het eerste elftal de scheidsrechter, vorig seizoen werd mede door toedoen van ZTS twee keer een wedstrijd gestaakt en twee jaar geleden is ZTS voorwaardelijk uit de competitie genomen.

http://www.parool.nl/parool/nl/224/...na-aanval-op-Amsterdamse-scheidsrechter.dhtml

Incidentje, de scheids heeft het uitgelokt, move along people.

het is een voetbalprobleem jongens

inb4 tbeest en zijn haat

• Topic Starter Topic Starter
Diezelfde scheids is kennelijk bekend onder de gekke teams, zoeken ze hem ? Hier een ouder incident met dezelfde scheids.

Scheidsrechter Johan Jensch die een aantal weken geleden door spelers van DWSM met de dood werd bedreigd kan leven met de straffen die de KNVB heeft uitgedeeld aan de boosdoeners. Afgelopen maandag schorste de KNVB de betrokken spelers voor respectievelijk 10 wedstrijden en tot 1 juni 2013.

Op 29 september floot Johan Jensch het duel tussen Hertha uit Vinkenveen en DWSM uit Maarsen. Na 69 minuten moest hij het duel staken omdat hij met de dood werd bedreigd. Jensch zei toen onder andere : “Ik draaide me om, om mijn gezicht te beschermen en toen werd ik vanaf een meter of zeven hard in mijn rug geschoten. Ook schreeuwde de doelman: ‘Ik had je kankerkop moeten raken!’. Ik gaf hem gelijk de rode kaart. Op het moment dat de bal mij raakt zie ik in mijn ooghoek dat er een speler van DWSM op me af komt rennen. Ik had geen eens tijd om te reageren of ik lig al op de grond. Mijn nek kreeg een enorme dreun te verwerken. Ook geef ik hem de rode kaart. Op dat moment roept die speler ook nog ‘Ik moet je doodmaken’. Er zat voor mij niets anders op dan de wedstrijd te staken.”

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 19:58 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Overdreven reactie dit trouwens tegen Maaskant...

gaat dit nu echt vaker gebeuren?

Allochtone jongeren hebben op een of andere reden meer macho gedrag en zijn opvliegender dan autochtone jongeren, ze gebruiken sneller geweld en gaan ook vaker spuwen in iemands gezicht, how low can you go?

Dit kan ik zelf beamen want heb zelf lang gevoetbald

Allochtone jongeren hebben op een of andere reden meer macho gedrag en zijn opvliegender dan autochtone jongeren, ze gebruiken sneller geweld en gaan ook vaker spuwen in iemands gezicht, how low can you go?

Je gaat dus generaliserende uitspraken doen op basis van je eigen ervaring. Je beseft niet hoe dom dat is. En kan je ook zinnen schrijven die wel grammaticaal correct zijn?

in on another yasmine vs. tbeest fight

Dat duurde lang met die k*tclub..
man wat heb ik daar vaak ruzie gehad........

ZTS , figure that out..........

Je gaat dus generaliserende uitspraken doen op basis van je eigen ervaring. Je beseft niet hoe dom dat is. En kan je ook zinnen schrijven die wel grammaticaal correct zijn?

Lol, dit is gewoon een feit hoor en algemeen bekend in de voetbalwereld

Telkens we tegen een ploeg met enkele buitenlandse spelers moesten spelen wisten we het al bij het begin: "dit wordt een knokpartijtje jongens"

Good old times :)

Je was zkr de b*ch in de groep vandaar de haat

Zoals altijd, door heel Nederland zijn allochtonenelftallen en daarmee bedoel ik meer dan 50% mensen met een niet-westerse achtergrond, de veroorzakers van dit soort voorvallen. De statistieken zijn bekend en alsnog een voetbalprobleem uhu. De oplossing lijkt me zo makkelijk. Die gasten levenslang niet meer op een voetbalveld in wedstrijdverband, straffen erbij en dan hebben de allochtonen die zich goed gedragen binnen een aantal jaar een betere naam. Deze debielen moeten z.s.m aangepakt worden, dit zijn echte haatzaaiers i.p.v. pvv'ers ofzo.

Terug
Naar boven