- Waardering
- 2.744
3 jaar standaard........Wie de scheidsrechter aanvalt moet een jaar geschorst worden. Zwaar straffen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 jaar standaard........Wie de scheidsrechter aanvalt moet een jaar geschorst worden. Zwaar straffen.
Lol, dit is gewoon een feit hoor en algemeen bekend in de voetbalwereld
Telkens we tegen een ploeg met enkele buitenlandse spelers moesten spelen wisten we het al bij het begin: "dit wordt een knokpartijtje jongens"
Good old times![]()
Het was misschien die houding die voor extra spanning zorgde. En omdat de Belgische jongeren meestal mietjes zijn, krijgen ze slaag en dan is de andere de slechterik.
Lol, dit is gewoon een feit hoor en algemeen bekend in de voetbalwereld
Telkens we tegen een ploeg met enkele buitenlandse spelers moesten spelen wisten we het al bij het begin: "dit wordt een knokpartijtje jongens"
Good old times![]()
Absoluut niet, akkoord allochtone jongeren hebben vaak goeie techniek
Eigenlijk is het net andersom. Die teams zijn/waren absoluut niet goed, ze zijn aan het verliezen, voelen zich mss benadeeld door de scheidsrechter, raken gefrustreerd en het spel zit op de wagen
Dit is zeker waar. Amateurvoetbal is echt een opgefokte boel. Altijd problemen als je tegen tokkies of mocro's voetbalde.
Ja, als er ruzie is tussen twee mensen of clubs dan is het altijd de andere die begonnen is, niet?
Misschien omdat ze allemaal bang zijn van elkaarMatchen tussen 2 autochtone clubs gaan veel minder rap ontaarden, dit is gewoon een feit zoals 2+2=4

Misschien omdat ze allemaal bang zijn van elkaar
En een match tussen twee allochtone clubs?
Misschien omdat ze allemaal bang zijn van elkaar
En een match tussen twee allochtone clubs?
allochtonen tegen elkaar nooit meegemaakt aangezien ik nooit heb gevoetbald met een allochtoon in mijn club. Ik woonde opt platteland vroeger
stelletje respectloze lijers die voetballers, ik woon in zaandam laat ze maar voor mij komen staan. ik train mma daar zit het pas vol respect, laat ze daar maar een keer mee trainen dan leren ze wat respect is en ze gaan huildend weg

Emoticon maakt het helemaal af!
stelletje respectloze lijers die voetballers, ik woon in zaandam laat ze maar voor mij komen staan. ik train mma daar zit het pas vol respect, laat ze daar maar een keer mee trainen dan leren ze wat respect is en ze gaan huildend weg