Emoticon maakt het helemaal af!
---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 23:43 ----------
Grammatica: België heeft Tbeest, Nederland heeft D3363
sorry man ben dislect(hoe je dat ook schrijft)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Emoticon maakt het helemaal af!
---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 23:43 ----------
Grammatica: België heeft Tbeest, Nederland heeft D3363
zie je nu wat er van komt van al dat kwetsen, supporter jij eigenlijk voor een voetbalclub?
Supporteren voor een voetbalclub is extreem, maar dan ook extreem dom.
Waarom zou ik voor een club supporteren en hopen dat die wint? De teamleden ken ik niet, ze veranderen vaak, zijn er vaak enkel voor het geld en zijn weg zodra ze een betere deal krijgen. Soms is het zo absurd dat je voor een club supportert en dat drie van de mannen van jouw team een maand later in een andere club zitten waar je dan tegen moet spelen. Is toch absurd. En dan de nationale elftallen, houdt nog minder steek: iedereen hier weet dat ik geen racist ben, integendeel, ik word beschouwd als een extreem linke rakker die veel van vreemdelingen houdt,...maar what the ****: van de 11 Belgische nationale spelers op het veld zijn er soms 10 genaturaliseerde Belgen. Overgekocht uit Kongo of weet ik veel, snel genaturaliseerd om dan te kunnen spelen voor ons land. Je ziet dat in alle sporten, weet ik. België wint goud, joepie, maar eigenlijk is heteen Keniaan die pas een jaar Belg is. Zo belachelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=Jre-zaE0m88
Kijk bv naar Genk hier op dit filmpje
De topcomment luidt:
"belgiansam 1 jaar geleden
Dat zijn dus de racisten. Ah ja, zo worden we toch genoemd in de pers. Mooi filmpje om te laten zien dat Grieken, Italianen, Belgen, Turken....schouder tegen schouder staan te springen....
Eat this Turtelboom eat this André Antoine eat this alle mensen die ons racisten noemen."
Waarom kan dit in Standard, Anderlecht, Beerschot, Antwerp, Charleroi dan niet? Dan pas zou de multiculturele samenleving geslaagd zijn
In de jaren 50 werden de Ieren redelijk goed aanvaardt, terwijl de Afro-Amerikanen als stront werden behandeld. Als ik jouw logica volg was er dus geen sprake van racisme tav de Afro-Amerikanen?
En dat je fan zijn van voetbal linkt aan integratiesucces is gewoon absurd.
In dit geval (van deze club , 99% Turks) is dit wel degelijk aan de orde...who cares of het allochtonen of autochtonen zijn....het is openlijke geweldpleging en (soms met de dood) bedreigen dus lekker een paar maandjes brommen in cel, ongeacht of je 13 of 19 bent.
Voorderest levenslang geschorst bij je amateurclub
Het was misschien die houding die voor extra spanning zorgde. En omdat de Belgische jongeren meestal mietjes zijn, krijgen ze slaag en dan is de andere de slechterik.
hey ruud, wist je dat je een dubbelganger hebt op bodynet?
Die kneus probeert je troll skills na te doen echter heeft hij ook een christiano ronaldo avatar:
nocerino.
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/54242-nocerinos-trainingslog.html
Een massive troll attack op bodynet lijkt me zeer op zijn plaats ,zeker nu ze zich cewl voelen door hun nieuwe layout.

Ik ben Belg, en ben opgegroeid met Belgen, en iedere keer merk ik dat ze schrik hebben tijdens een ruzie.En dan zeg jij iets over het generaliseren van tbeest?
Fan zijn van voetbal kan je zeker linken aan integratie, Turken die hier geboren worden die hebben vaak de pest aan het Belgisch voetbal omdat ze totaal geen link hebben met België. Maar ondertussen zitten ze wel als zotten te supporteren voor het Turkse voetbal terwijl velen enkel eens per jaar op reis gaan naar daar. Schrijnend.
en wat bedoel jij met uw bovenste zinnen, snap ik niets van.
Niemand kan Ruud nadoen. Ik ben het vaak niet met hem eens (zacht uitgedrukt) maar hij brengt me heel vaak heel hard aan het lachen.
Jij zegt dat mensen geen racist zijn omdat ze ook met Italianen feesten tijdens eeen voetbalwedstrijd. Ik zeg: dat is onzin, want in de jaren 50, in de VS, werden de Ieren (je weet wel, mensen uit Ierland) redelijk werden aanvaardt, terwijl de "n*gers" (want Afro-Amerikanen snapte je niet, wat hallucinant op zich is) wel extreem zwaar slachtoffer waren van racisme. Je kan dus als racist duidelijk racist zijn enkel tav mensen van één specifieke origine.
Echt makkelijker kan het niet uitgelegd worden.
En het is niet omdat je als Belgische Turk voor een Turkije supportert, dat je niet geïntegreerd bent.
Ik ben Belg, en ben opgegroeid met Belgen, en iedere keer merk ik dat ze schrik hebben tijdens een ruzie.
Ik denk dat mijn generaliseren niet kan gelijkgeschakeld worden met wat Tbeest doet.
Ik ben Belg, en ben opgegroeid met Belgen, en iedere keer merk ik dat ze schrik hebben tijdens een ruzie.
Ik denk dat mijn generaliseren niet kan gelijkgeschakeld worden met wat Tbeest doet.
Ben in Nederland opgegroeid, en merk bijna iedere keer dat als er ruzie is dat er allochtonen de oorzaak van zijn.
Gelukkig generaliseer ik nu ook niet.
maar dat je de rode duivels of gewoon niet geinteresseerd bent in het belgische voetbal, wat doe je dan in België? Is dat dan enkel en alleen maar voor die uitkeringen? Dan zijn we je liever kwijt dan rijk
---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 19:14 ----------
Right, de "Zaanstad Turkse Sport- en Jongerenvereniging (ZTS)"
Bij zo'n soort zaken krijg ik dus een creepy gevoel.
Net zoals een gay voetbalteam.
Als er door omstandigheden zeg 80% van een club van allochtoonse afkomst is, prima, niets op tegen, maar dit soort kliekjesvorming vind ik niet gezond.
Ga lekker samen voetballen.