Ze slaapt, misschien vergroot dat mijn kansen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze slaapt, misschien vergroot dat mijn kansen.

Echt nog nooit gezien en helemaal kijken gaat nu niet lukken.Shawshank Redemption om half 9 op net 5. Hoogste score op imdb van alle films.
Mag die Tim Robbins wel. Unsung hero
Komt anders 2 of 3 keer per jaar langs op de zenders.Echt nog nooit gezien en helemaal kijken gaat nu niet lukken.
Inderdaad een topfilm, maar ik vind m op IMDB iets overrated. Te vaak gezien ook, maar blijft goed.Shawshank Redemption om half 9 op net 5. Hoogste score op imdb van alle films.
Mag die Tim Robbins wel. Unsung hero

Keek er ook van op dat deze zo hoog scoorde.Inderdaad een topfilm, maar ik vind m op IMDB iets overrated. Te vaak gezien ook, maar blijft goed.![]()
Vaak kijk in ook op Rotten Tomatoes (zowel critici- als gebruikerswaardering). Het algoritme achter de IMDB-rating vind ik overigens wel goed doordacht.

En nu weer.Zat mij gisteren erover te verbazen hoe die flapdrol bij De Slimste Mens gewoon de slimste van de dag werd.

Gisteren had Op1 een fantastische Amerka-tafel en had Jinek Carlo Boshard, was ook te zien in de kijkcijfers, nu doet Jinek dat na.Maarten van Rossem, Rick Nieman, Tim Overdiek en Gerdi Verbeet bij Jinek. Gisteren zat Maarten bij OP1. Mag m wel.
Ik ben Mentat en ik ben een nieuwsverslaafde.