Fitness Seller

Sticky TV Gids

Blij dat Anna Nooshin uit De Slimste Mens is, zo nep dat alleen Sylvie Meis nepper is.

Overigens wil ik speciaal voor Mathijs van Nieuwkerk, Jeroen Pauw en Eric van Muiswinkel met terugwerkende kracht majesteitsschennis bestraffen met de vierendelen. Met je walgelijk goedkope republikeinse D66 propaganda materiaal.

Ondanks het feit dat ons koningshuis langs alle kanten nazaten van terroristen en/of oorlogsmisdadigers zijn, zo ga je niet met mensen om die zich niet kunnen verdedigen.

Voor iedereen die zeurt over die vakantie naar Griekenland, z'n eigen huis en hij vliegt zelf: je hebt een koningshuis voor de leuk en economische voordelen (buitenlandse handel, goedkoper dan een republiek), loop dan niet te zeiken dat de Vorst ook een huisje in CenterParcs moet, straffen met ontzetting uit het passieve en actieve stemrecht, jaloerse proleten.

Laatst bewerkt:
Shawshank Redemption om half 9 op net 5. Hoogste score op imdb van alle films.

Mag die Tim Robbins wel. Unsung hero

Rope time

• Like
Waarderingen: BB_
Richie Aprile gespot

Zat mij gisteren erover te verbazen hoe die flapdrol bij De Slimste Mens gewoon de slimste van de dag werd.

Maarten van Rossem, Rick Nieman, Tim Overdiek en Gerdi Verbeet bij Jinek. Gisteren zat Maarten bij OP1. Mag m wel.

Maarten van Rossem, Rick Nieman, Tim Overdiek en Gerdi Verbeet bij Jinek. Gisteren zat Maarten bij OP1. Mag m wel.
Gisteren had Op1 een fantastische Amerka-tafel en had Jinek Carlo Boshard, was ook te zien in de kijkcijfers, nu doet Jinek dat na.

Heerlijk hoe Van Rossem nuanceert en in perspectief plaatst, dat deed hij na 9/11 ook, toen werd ie meteen een half jaar nergens meer gevraagd, maar het was wel de rust waar behoefte aan was en hij had gelijk ook.

Annabel en Joost nu bij Op1!

• Like
Bij Jinek nu Wouter de Winther en Floor Bremer.

Dat is fijn, maar laat Michiel Smit maar lekker bij M, die man voegt werkelijk niets toe met z'n met de stromen mee gelul.

Straks ga ik lekker naar Op1.

• Like
Gek op praatshows onze Mentat.

Gek op praatshows onze Mentat.
Ik ben Mentat en ik ben een nieuwsverslaafde.

Meestal kijk ik niet, maar met dit soort gelegenheden kan ik het niet weerstaan.

Overigens, wat een verschrikking is Paul de Leeuw aan die tafel, gatverdamme en Astrid Joosten niet veel beter. Nu het blokje Amerika is geweest ben ik weer lekker weg.

Terug
Naar boven