XXL Nutrition

TV Gids

Bezoekers in dit topic

Straks zit Kees van der Staaij bij Op1!
 
Dit Was Het Nieuws weer op de buis, vanaf nu op donderdag.
 
Straks eens kijken of WandaVision van Disney+ de moeite waard is.
 
Derksen: Renske Leijten bij Jinek.

De Belastingdienst geeft bij de slachtoffers van de Toeslagenaffaire niet hun recht als schuldeiser op. Als die mensen uiteindelijk een vergoeding krijgen (hun geld) kan BD dat gewoon opeisen.

EDIT: Tevens het verregaande zichzelf versterkende racisme en etnisch profileren bij het uitzoeken van slachtoffers bij Toeslagen en hoogstwaarschijnlijk ook bij andere diensten en afdelingen.
 
Laatst bewerkt:
Zondagochtend zit Pieter Omtzigt bij Rick Nieman op NPO1 in WNL op zondag.

Kan ie misschien uitleggen waarom zijn lijsttrekker kan blijven zitten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
De Wereld van de Chinezen op NPO2.
 
Snap ook niet waarom daar een programma over moet zijn. Zijn er tegenwoordig genoeg van. Maar wel grappig ff die types te bekijken
 
Die Tijl weer een ronde verder in de Slimste Mens. Wat een schijt irritante kerel zeg, ik hoop dat Emma hem eruit weet te knikkeren. Arrogante onsportieve kwal zeg, bah bah, helemaal geen leuke TV zo.
Gelukkig is Rob een prettig persoon en reageert hij goed op Tijl, anders was het helemaal waardeloze TV geworden.

Anyway, vanavond Emma Wortelboer dus weer terug. Tezamen met Rob een leuk duo en beide ook by far beter dan Tijl.
 
Wat is er met hem dan? Dat het een lul is wist ik al maar wat doet hij dan?
 
Die Tijl weer een ronde verder in de Slimste Mens. Wat een schijt irritante kerel zeg, ik hoop dat Emma hem eruit weet te knikkeren. Arrogante onsportieve kwal zeg, bah bah, helemaal geen leuke TV zo.
Gelukkig is Rob een prettig persoon en reageert hij goed op Tijl, anders was het helemaal waardeloze TV geworden.

Anyway, vanavond Emma Wortelboer dus weer terug. Tezamen met Rob een leuk duo en beide ook by far beter dan Tijl.
Ik vind Tijl juist lachen. Nog sportiever dan de meeste ook. Zeker geen slechte kandidaat.
 
Ik vind Tijl juist lachen. Nog sportiever dan de meeste ook. Zeker geen slechte kandidaat.
Jullie lijken daarin ook wel op elkaar, soms kan ik erom lachen, soms vind ik dat het doorslaat. Bij Tijl schiet dat gedurende de uitzending heen en weer bij mij.

Bovenstaande zegt waarschijnlijk meer over mij dan over Tijl of over jou.

Zelf ben ik veel constanter: de meeste mensen mogen mij altijd niet. Het is mij steeds meer een uitermate werkbaar compromis gebleken.
 

Half 9 op 7
 
Jullie lijken daarin ook wel op elkaar, soms kan ik erom lachen, soms vind ik dat het doorslaat. Bij Tijl schiet dat gedurende de uitzending heen en weer bij mij.

Bovenstaande zegt waarschijnlijk meer over mij dan over Tijl of over jou.

Zelf ben ik veel constanter: de meeste mensen mogen mij altijd niet. Het is mij steeds meer een uitermate werkbaar compromis gebleken.
Ik houd ook wel van het constante hoor, vind Maarten van Rossem ook geweldig, maar de humor van Tijl mag ik wel. Soms vind ik het wat flauw (zoals bepaalde programma's die hij deed met Ruben van der Meer op de commerciele).
 
Back
Naar boven