- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een geluk dat je niet iedere dag naar dezelfde verschrikking zit te kijken.Dat is op zich nog wel niet onaardig dat er elke dag een andere presentator is. Van Jort naar Welmoed en van Paul naar Sjarrel.
Mocht ie willen.
Welmoed zit met Sander Schimmelpenninck. Welmoed is niet onaardig om naar te kijken.Wat een geluk dat je niet iedere dag naar dezelfde verschrikking zit te kijken.
Zitten Jort en Welmoed niet samen?
Ik probeer mijn nieuwsconsumptie een beetje in toom te houden, lukt soms beter, dan slechter. Er blijft hoe dan ook behoorlijk wat hangen.
Gisteren zat ze anders naast die andere kabouter. Ik weet wat het orginele WNL duo was.Welmoed zit met Sander Schimmelpenninck. Welmoed is niet onaardig om naar te kijken.
Peter en Bram komen vast niet nee.![]()
‘Sven Kockelmann gaat aan de slag als presentator van Op1’
Sven Kockelmann wordt alsnog een van de presentatoren van de talkshow Op1. Hij gaat samen met Talitha Muusse de zondageditie presenteren.www.mediacourant.nl
Geen gast die op zondag durft, maar het is een begin. Tijd voor een bekentenis: als Sven er zit kijk ik zelfs weleens een stukje M.
A.s. zondag Welmoed en Jort.![]()
‘Sven Kockelmann gaat aan de slag als presentator van Op1’
Sven Kockelmann wordt alsnog een van de presentatoren van de talkshow Op1. Hij gaat samen met Talitha Muusse de zondageditie presenteren.www.mediacourant.nl
Geen gast die op zondag durft, maar het is een begin. Tijd voor een bekentenis: als Sven er zit kijk ik zelfs weleens een stukje M.
![]()
Cabaret bij SBS6 start met Ronald Goedemondt
De show werd door coronamaatregelen afgelast, maar fans van Ronald Goedemondt hebben geluk: SBS6 levert Numero Uno vanavond in de huiskamer af. Het is gelijk de aftrap van negen weken lang cabaret op zaterdagavond bij SBS6.www.tvgids.nl
20:30 SBS 6
😍