XXL Nutrition

Sticky TV Gids

Dat is op zich nog wel niet onaardig dat er elke dag een andere presentator is. Van Jort naar Welmoed en van Paul naar Sjarrel.

Dat is op zich nog wel niet onaardig dat er elke dag een andere presentator is. Van Jort naar Welmoed en van Paul naar Sjarrel.
Wat een geluk dat je niet iedere dag naar dezelfde verschrikking zit te kijken.

Zitten Jort en Welmoed niet samen?

Ik probeer mijn nieuwsconsumptie een beetje in toom te houden, lukt soms beter, dan slechter. Er blijft hoe dan ook behoorlijk wat hangen.

Die Geenmoed en Jort neuken elkaar vast

Ze doen hun best, idd.

Wat een geluk dat je niet iedere dag naar dezelfde verschrikking zit te kijken.

Zitten Jort en Welmoed niet samen?

Ik probeer mijn nieuwsconsumptie een beetje in toom te houden, lukt soms beter, dan slechter. Er blijft hoe dan ook behoorlijk wat hangen.
Welmoed zit met Sander Schimmelpenninck. Welmoed is niet onaardig om naar te kijken.

Barry en Welmoed

Welmoed zit met Sander Schimmelpenninck. Welmoed is niet onaardig om naar te kijken.
Gisteren zat ze anders naast die andere kabouter. Ik weet wat het orginele WNL duo was.

De Rode Prinsespedofiele Baron aka nanojort (vandaar de verwarring?) die niet aan condooms doet zou toch ook gaan stoppen?

• Haha
Waarderingen: BB_

Geen gast die op zondag durft, maar het is een begin. Tijd voor een bekentenis: als Sven er zit kijk ik zelfs weleens een stukje M.

20:30 SBS 6

De Wereld van de Chinezen met Ruben Terlouw vanaf vandaag op NPO2. Chinezen in Kenia.

Typisch Helmond-West ('t Haagje), NPO 2
@Vieze jij

Rooie Poet ook van de partij?

Hofbar nu op 2.

Stel beunhazen daar bij Veilig Thuis.

Machteld Roethof heeft eenzelfde intonatie als Gerald. (Op1)

ik mach teld wel

Terug
Naar boven