- Waardering
- 22.094
Die Bond's met Craig zijn veel beter. Inhoudelijker en volwassener. Brosnan deed zn best maar ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Bond's met Craig zijn veel beter. Inhoudelijker en volwassener. Brosnan deed zn best maar ja
SpectreDie Bond's met Craig zijn veel beter. Inhoudelijker en volwassener. Brosnan deed zn best maar ja
Was ouderwets leuk weer! Voor iedereen die hem niet gezien heeft zeker even terugkijken.

Heerlijke kerstfilm!![]()
Die Hard (Film, Actie, 1988) kijken - TVgids.nl
Die Hard is de vader van de hedendaagse actiefilms: non-stop actie die je van het begin tot het einde meesleurt, met een menselijke held in de hoofdrol en genoeg droge humor tussen de actiescènes door.www.tvgids.nl
hèèrlijk![]()
Asian Dawn!
And The New Provo Front!
En toch wil ik iets van beide en zou ik niet willen kiezen.Mooie tegenstelling. Inhoudelijk programma waar ze echt tot de kern gaan naar een luchtige film als je even naar de plee gaat of ff scroll online je nog steeds 'er in zit'
Het is net of het minder inhoudelijk is geworden en of de echte vragen te weinig gedteld worden.Al moet ik zeggen Buitenhof enzo kijk ik niet meer. Vroeger hoe inhoudelijker hoe beter maar is veel geneuzel en het schiet voor geen meter op
Goeie tip, als je intellectueel een beetje uitgedaagd wilt worden. Zojuist de uitzending met Yuval teruggekeken:Maandag VPRO Wintergasten met Yuval Harari.
Dat is die van Sapiens en Homo Deus.