Fitness Seller

Sticky TV Gids

Meike Lubbers bij Beau, tweede keer deze week, ondanks dat ze van de week iets liet liggen, een genot om naar te luisteren.

Beau heeft straks een item over Sterkste Man.

Goeie doc nu op 2

Ik vond haar om eerlijk te zijn niet onaardig qua onderwerpen af en toe. Wie is niet woke op de prime time bij de Publieke Omroep : dunno:

Ik vond haar om eerlijk te zijn niet onaardig qua onderwerpen af en toe. Wie is niet woke op de prime time bij de Publieke Omroep : dunno:
Ik kon me wel vinden in de kritiek dat het met BLM en corona steeds slechter en minder relevant werd. De Vooravond met Gidan eas wel "urgenter" en gaf ook eens een ander geluid.

Stiekem ben ik natuurlijk ook een beetje op Fidan, net als op Tulsi. Van die dwarse niet-blanke vrouwtjes die zich niet laten weerhouden door de grenzen die CRT en intersectional feminism ze opleggen.

Serie over Pim nu op 1

Ik kon me wel vinden in de kritiek dat het met BLM en corona steeds slechter en minder relevant werd. De Vooravond met Gidan eas wel "urgenter" en gaf ook eens een ander geluid.

Stiekem ben ik natuurlijk ook een beetje op Fidan, net als op Tulsi. Van die dwarse niet-blanke vrouwtjes die zich niet laten weerhouden door de grenzen die CRT en intersectional feminism ze opleggen.
Wierd Duk was ook op Fidan.

(Ik stiekem ook)

Fidan vond m gewoon een leuk naampie hebben dat dekte zn gedachtegoed een beetje af maar de tegenstellingen waren toch te groot. Al moet ik zeggen dat het geen onknappe man is Wierd. Weleens op afgetrokken op Fied trouwens.

Wel goed nagedaan door Nasr Melkert

Mooie rol om Harry Mens te spelen :D

Niet onaardig

Nu op 2 serie over Cassius Clay

Prachtige tv. Voor fijnproevers

Terug
Naar boven