XXL Nutrition

Sticky TV Gids

Na de STER op NED 2 doc. over vinex crips

Na de STER op NED 2 doc. over vinex crips

Bij dat soort figuren erger ik mij al binnen 5 sec. Thug life met je bijstanduitkering. :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 00:00 ----------

Die tekst ook die erbij staat:

Ze stuit op sombere verhalen: de beloofde begeleiding bij het regelen van werk, een uitkering of een opleiding sluit vaak onvoldoende aan op de leefwereld van deze jongeren.

Ten eerste wtf is hier somber aan? Ten tweede hoezo heb je begeleiding nodig bij dit soort dingen? Ten derde die leefwereld sluit nergens op aan, omdat het van die trieste paupers zijn die denken als een ''gangsta'' door het leven te kunnen gaan. Ga eens werken.

Laatst bewerkt:
Bij dat soort figuren erger ik mij al binnen 5 sec. Thug life met je bijstanduitkering. :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 00:00 ----------

Die tekst ook die erbij staat:

Ten eerste wtf is hier somber aan? Ten tweede hoezo heb je begeleiding nodig bij dit soort dingen? Ten derde die leefwereld sluit nergens op aan, omdat het van die trieste paupers zijn die denken als een ''gangsta'' door het leven te kunnen gaan. Ga eens werken.

Ik keek eerste tien minuten daarna snel overgezapt naar Mart :p

Haha, ik ben er toevallig op gestuit bij het zappen gisterenavond. Erg trieste figuren waren dat :D

Titanic :o

NO homo i hope?

Alsof Titanic alleen voor homo's is. Beetje onzeker over je geaardheid?

Nu op MTV, made, over een tjik die bodybuildster wil worden.

Damn, tjik is zwaar lekker.

Vanavond Troy, al gezien maar vindt het wel een waardige film om nog eens te bekijken :)

Jouw vrouw, mijn vrouw op tv op rtl8.

Een van de moeders heeft een zoon die aan bb doet, wel buffe gast.

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 18:27 ----------

Pff had ik maar zulke ouders :(

20.00 Lock Up met Sly op rtl 7.

23:00 Cross of Iron RTL7. Een oorlogsfilm uit 1977
Iemand ooit gezien? De moeite waard?

United 93 op Rtl5, is al wel even bezig, over die ene vlucht op 9/11 die z'n doel niet bereikte door de passagiers die in opstand kwamen

Hierna nog een film over 9/11 op 5

En op België één WTC met Nicholas Cage

Terug
Naar boven