MuscleMeat

Sticky TV Gids

Vandaag(maandag) op Veronica: Body of Lies met Leonardo DiCaprio

Vanavond weer CL YEAHHHHHHHHHHHH. Barca - Ac Milaan

En daarna nog rambo iv, dies helemaal badass!

Vanavond om 20:30 op RTL-7:
Star Wars ep I The Phantom Manace
Star Wars ep II Attack of the Clones

Morgen de andere 2 delen, overmorgen de laatste 2.

Luke, je suis ton pere

Arnold is vanavond om 22:40 op TV.

RTL 7. Commando

voor één keer toch TLC kijken: 28 februari om 22.00

:D

Glamourbabe wordt bodybuilder
Glamourbabe wordt bodybuilder

Ze heeft een enorme bos auberginekleurig haar, een dikke rij nepwimpers en draagt op de winterse dag dat TVGids.nl haar spreekt niet veel meer dan een legging en een hemdje. We hebben het over Jodie Marsh. Jodie is een Britse dame die het roer heeft omgegooid: van wulpse stoeipoes is ze getransformeerd tot bodybuilder met een keihard lijf. De transformatie vond plaats in slechts acht weken tijd. De camera’s van TLC waren erbij om het vast te leggen. Het resultaat is Jodie Marsh: Bodybuilder.

Schok
De grote vraag die opdoemt is natuurlijk: waarom? “Ik doe al drie jaar aan bodybuilden en heb veel vrienden die het doen. Ik deed het eerst alleen om in vorm te blijven toen ik nog modellenwerk deed. Tijdens het trainen zeiden een hoop vrienden dat ik eens aan een bodybuilderwedstrijd moest meedoen. Ik had altijd al in mijn achterhoofd het idee om dit te doen, het was alleen een kwestie van tijd. Ik weet dat dit voor iedereen kwam als een schok, maar voor mij is het heel natuurlijk en normaal.”

‘Onder druk’
Binnen acht weken tijd werd Jodie klaargestoomd voor haar allereerste bodybuilderwedstrijd. Voor de duidelijkheid: normaal gesproken doen bodybuilders hier zo’n acht maanden over. “Ik volgde een heel strikt dieet en had trainingsdagen van tien uur lang. Een stuk intensiever dan normaal. Dat vond ik fijn, ik houd ervan om onder druk te werken”, verklaart de Britse.

Geaccepteerd
Jodie heeft al in veel industrieën gewerkt. Ze switchte van glamourmodel naar tattoo-artiest en had in Engeland meerdere tv-shows. Tussen de bodybuilders voelt ze zich het meest op haar gemak. “Dat is om de simpele reden dat iedereen die dit gedaan heeft, weet hoe zwaar het is. Je respecteert elkaar meteen. Voor de eerste keer in mijn leven voel ik me echt geaccepteerd en geliefd door de mensen om me heen.”

Blijft mooi :p

ja lekker, is al een half uur bezig :P

Beste film ooit PUNT

Dit is mooie scene, dat Manny bitchslap krijgt

Laatst bewerkt:
Ja maar die heb je toch op DVD.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ook aan het kijken, blijft een lekkere film

Terug
Naar boven