AndroidHealthClinic

Sticky TV Gids

'Say hello to my little friend'

zag hem voorbij komen idd om 10voorhalf. maar echt al tevaak gezien.

Godfather is beter

Kwaliteit van Godfather is wel hoger, maar Scarface blijft leuker.
Godfather is al gauw 10 uur lang terwijl scarface 2,5 uur is en veel meer actie in voorkomt.

In Godfather raak ik ook altijd de weg kwijt :o
Enige scene die ik me altijd maar kan herinneren van Godfather is die ene met dat paard in het bed, de rest ben ik altijd meteen kwijt. Terwijl ik Scarface in de puntjes na kan vertellen.

Rules of engagement !!!!!!!!!!!! op vt4

Ciske de Rat om half 9 op RTL 8

Het is allemaal ruk vanavond, zelfs Film1 is bagger..

Snatch om 20:00 op RTL 7.

Nice thanks voor de tip

Thx, heb ze toch allemaal op m'n pc staan maar ze blijven lekker zeg.

Rambo 4 is nog vrij recent!

Nice!

Na het tweede reclameblok op tv toch maar m'n mediabox aangezet en verder gekeken in HD zonder reclame.

Rambo 4... sterk verhaal hahahaha

De Rechtbank (deel 1) 
Aflevering 1: Verdachte Henk van der L.

In de eerste aflevering van De Rechtbank is de zaak van de 41-jarige Henk van der L. te zien. Henk, een zogenaamde veelpleger en bekende in het verslavingscircuit, wordt verdacht van diefstal van een aantal gourmetschotels.
Ned 1 22.00
De advocaat van Henk wil voorkomen dat zijn cliënt een zogenaamde ISD-maatregel opgelegd krijgt. Deze dwangmaatregel zorgt ervoor dat iemand twee jaar gedwongen kan worden opgenomen in een inrichting die specifiek is toegespitst op de problematiek waar hij of zij mee kampt.

Justitie ziet het als enige methode om het uitzichtloze patroon van vastzitten, vrijkomen en terugvallen te doorbreken. Strafrechter Alex van Maanen en zijn collega’s gaan bekijken of ze deze zware - vrijheidsbeperkende - maatregel aan Henk gaan opleggen.

http://www.rechtspraak.nl/Actualiteiten/TV-serie-De-Rechtbank/Pages/De-Rechtbank-deel-1.aspx

Hij is weer aan de gang!

Terug
Naar boven