XXL Nutrition

Twee politiemensen neergestoken in metrostation Belgie (vermoedelijk door moslimsextremist)

Jaa weetje wat een goed idee is! laten we met een boot naar een ander land gaan, kerken neer zetten. hun vertellen dat ze in onze god moeten geloven anders martelen we ze of maken we ze dooowd! oh en weetje wat geinig is. laten we hun land gaan claimen als die van ons, dan alle rijkdommen van ze stelen en zodra we ze helemaal hebben uitgemolken, de sterkste mannen mee nemen en verkopen als goedkope arbeiders, of nog beter GRATIS!! wooohoo. En tja als het land dan door al die waanzin een achterstand oploopt en verder doorgaat in de armoede laten we ze stikken en pakken we nog alleen wat waardevol is zo als olie goud en diamantjes.

hmmm puik idee jongeman.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 13:32 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=dkerRz1adDU&ob=av2e
Dem lyric's luister ze.
En ja ik ben trots dat mijn roots in Afrika liggen.
Bless one love!
In de landen waar ze voornamelijk moslim zijn is het ook ****ed up. Heel Afrika is gewoon een redelijk instabiele puinhoop.

Zal vast alleen door de blanke Europeaan komen.

Als het een autochtoon was had je er niks over gehoord, zijn gewoon verkapte racisten die journalisten.

:roflol: Mag toch hopen dat dit sarcasme is.

De Belgische pers is grotendeels links of centrum-links en zeker niet racistisch (tenzij naar blanke autochtonen).

Ik lees net dat de neergestoken agent een moslim was. Als die door een blanke/autochtoon/niet-moslim was neergestoken dan was het land te klein en waren er al rellen geweest.

Trouwens hoezo racisme? Kan een moslimextremist niet blank zijn? Over racisme gesproken! :o

:roflol: Mag toch hopen dat dit sarcasme is.

De Belgische pers is grotendeels links of centrum-links en zeker niet racistisch (tenzij naar blanke autochtonen).

Ik lees net dat de neergestoken agent een moslim was. Als die door een blanke/autochtoon/niet-moslim was neergestoken dan was het land te klein en waren er al rellen geweest.

Trouwens hoezo racisme? Kan een moslimextremist niet blank zijn? Over racisme gesproken! :o

helemaal waar.

Een moslim die word neergestoken door een vermoedelijke moslim extremist.
Win/win situatie toch?!?! /DBB modus off

sterkte aan de agenten

Als je agent bent en je word neergestoken, mag je hem toch meteen door het hoofd schieten of hoe zit dat?
je mag schieten, maar niet door iemands hoofd

maar je beroept je op een strafuitsluitingsgrond dus kom je er wel mee weg hoogswaarschijnlijk, namelijk noodweer (excess)

Jaa weetje wat een goed idee is! laten we met een boot naar een ander land gaan, kerken neer zetten. hun vertellen dat ze in onze god moeten geloven anders martelen we ze of maken we ze dooowd! oh en weetje wat geinig is. laten we hun land gaan claimen als die van ons, dan alle rijkdommen van ze stelen en zodra we ze helemaal hebben uitgemolken, de sterkste mannen mee nemen en verkopen als goedkope arbeiders, of nog beter GRATIS!! wooohoo. En tja als het land dan door al die waanzin een achterstand oploopt en verder doorgaat in de armoede laten we ze stikken en pakken we nog alleen wat waardevol is zo als olie goud en diamantjes.

hmmm puik idee jongeman.

Wtf, en de huidige generatie heeft hier mee te maken omdat...?
Begin anders gelijk over de kruistochten of over islamitische invallen op Europa van honderden jaren geleden. Net of enkel blanken dit gedaan hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hmmm puik idee jongeman.

http://www.youtube.com/watch?v=dkerRz1adDU&ob=av2e
Dem lyric's luister ze.
Bless one love!

ga jij vandaag de dag eens met een davidster/jezusbeeldje om je nek door een willekeurig land lopen dat de sjaria volgt. denk dat het er een stuk minder tolerant aan toe zal gaan dan wij hier zijn met de moslims.
http://www.youtube.com/watch?v=FYkODXkkN74

• Topic Starter Topic Starter
Terreurdreiging in Brussel verhoogd

Toegevoegd: zaterdag 9 jun 2012, 19:49

De Belgische overheid heeft de 'extremisme-dreiging' in het gewest Brussel verhoogd van niveau 2 naar 3, dat staat voor ernstig. In een Brussels metrostation stak een militante moslim gisteravond twee agenten neer. De agenten zijn niet in levensgevaar.

Het oppakken van de gesluierde moslima leidde vorige week tot rellen in Molenbeek. De woordvoerder van 'Sharia4Belgium' werd aangehouden wegens een opruiende videoboodschap.

De agente, die nog in het ziekenhuis ligt, is overigens zelf een moslima.

Overigens een moslima in dienst van de blauwen, weet niet of menig strenggelovige moslim dat ziet als een ware moslim of als een afvallige in dienst van 'ongelovigen'.

Cartoons in kranten = terreurdreiging verhoogd. Oorlog in GAZA = dreiging en praktisch geweld in Europa. En nu dus wet uitvoeren in Belgie = aanslag in Belgie. 40 Jaar Islam bracht ons zoveel goeds....

Laatst bewerkt:
in de rug dan nog, ****ing moslims. (no offence voor de aanpassers)

hmmm puik idee jongeman.

Dem lyric's luister ze.
Bless one love!

Idd! Karma

hmmm puik idee jongeman.

Dem lyric's luister ze.
Bless one love!

Wat een ****ing zielige post om slavernij erbij te gaan halen. Kan men potverdomme eens kappen met dat gejank over de slavernij? Triest om iets van 100 jaar geleden er nog bij te halen. Dit gaat over nu. Ben je zelf slaaf geweest? Het heeft in de verste verte niks te maken met dit onderwerp.

Je kan waarschijnlijk beter je ei kwijt op mamjo.nl
Nu zal ik wel weer een grote racist zijn, kan me geen reet schelen. Ik weet dat ik helemaal niks tegen n*gers of wat dan ook heb.

Wat een ****ing zielige post om slavernij erbij te gaan halen. Kan men potverdomme eens kappen met dat gejank over de slavernij? Triest om iets van 100 jaar geleden er nog bij te halen. Dit gaat over nu. Ben je zelf slaaf geweest? Het heeft in de verste verte niks te maken met dit onderwerp.

Je kan waarschijnlijk beter je ei kwijt op mamjo.nl
Nu zal ik wel weer een grote racist zijn, kan me geen reet schelen. Ik weet dat ik helemaal niks tegen n*gers of wat dan ook heb.

Sowieso over slavernij beginnen in een topic waar gesproken wordt over een steekpartij op politieagenten :rolleyes:

Maargoed n*gers is de slavenbetiteling he ;) gewoon zwarten of donkergetinten is de juiste betiteling. In die tijd gebeurde er zoveel slechts overal over de hele wereld. Dan worden wij scheef aangekeken als slavenhandelaars weet niet hoelang geleden alsof we daar überhaupt iets mee te maken hebben :rolleyes: komt op hetzelfde neer om duitsers te haten van de huidige generatie om hitler. Het is allemaal kortzichtig.

Sowieso over slavernij beginnen in een topic waar gesproken wordt over een steekpartij op politieagenten :rolleyes:

Maargoed n*gers is de slavenbetiteling he ;) gewoon zwarten of donkergetinten is de juiste betiteling. In die tijd gebeurde er zoveel slechts overal over de hele wereld. Dan worden wij scheef aangekeken als slavenhandelaars weet niet hoelang geleden alsof we daar überhaupt iets mee te maken hebben :rolleyes: komt op hetzelfde neer om duitsers te haten van de huidige generatie om hitler. Het is allemaal kortzichtig.

Rot op man je bent een n*ger, klaar. Negroïde ras, anyone? Als je zwarte zegt word je nog sneller als racist aangemerkt. Donkergetint me reet. Ze noemen mij toch ook een blanke? Dat ben ik toch ook? Dat policor gezeik over hoe je iemand wel/niet mag noemen, damn.
Goeie vergelijking, is inderdaad even zielig als mensen die nu nog Duitsers haten omwille van de Tweede Wereldoorlog. Get over it bitches.

Rot op man? rot zelf op :roflol:

Terug
Naar boven