Fitness Seller

Twee simpele vraagjes:

Verklaar je nader? Waarom zou je, als bodybuilder, op onderhoudsbehoefte extra vet verbranden? En gelieve niet af te komen met een zelfuitgevonden theorie, maar wel met het onderliggende fysiologische en/of biochemische mechanisme.

Zolang je dit niet kan: "What can be asserted without evidence can be dismissed without evidence."
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Hitchens's_razor

Martinnoppert, we wachten vol ongeduld op de evidentie die je gaat aanbrengen voor je claim (en al je andere onzinnige claims op dit forum). Zolang dit niet gebeurt, hebben we het recht om te zeggen: "Nee, je hebt ongelijk"

Dan zeg je dat toch als je daar behoefte aan hebt.

Wees daarbij blij met jouw super genen en dat jij super herstelt en groeit met te weinig voeding.

Bij cardio kan je ook denken aan hiit met een gewone oefeningen. Of doe eens 100hh ketlebell swings aan het eind van elke training met de zwaarste kb die ze hebben.. Deed dat elke training tijdens cut.

Vind cardio eigenlijk een beetje loos als je het op de sportschool doet. Besteed dan liever je tijd met trainen.. Ga met lekker weer eens fietsen. Als het zomer is zwem ik meerdere keren in de week en zit ik vaak op de fiets. Liever bewegen tussendoor dan naar telkens naar de sportschool voor een beetje cardio. Het verspreiden van beweging is voor de verbranding ook nogeens beter.

Bro science alert ???

Dan zeg je dat toch als je daar behoefte aan hebt.

Wees daarbij blij met jouw super genen en dat jij super herstelt en groeit met te weinig voeding.

Je hebt er dus helemaal geen problemen mee misinformatie te verspreiden?

Wat mijn genen en herstel hiermee te maken hebben, is mij overigens een raadsel? Het gaat over de informatie die jij geeft, niet over jouw persoon.

Terug
Naar boven