AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Das ook niet aardig. Vd Wal zei dat de kinderen binnen zaten te trillen van angst!

20220618_093223.jpg
Zaten ja. ;)

Dat is anders

Hele poppenkast kaartenhuis pleurt in elkaar kijk dit nou manmanman schaam me een mens te zijn soms

Hele poppenkast kaartenhuis pleurt in elkaar kijk dit nou manmanman schaam me een mens te zijn soms

Is dat nou dezelfde Haga als die van dat rare omstreden lyceum? Vraag me dat al een tijd af en kijk/luister daardoor nooit iets van hem.

Geen idee, dat verhaal ken ik niet. Vind hem in die slaapkamer nog wel goede vragen stellen.

Is dat nou dezelfde Haga als die van dat rare omstreden lyceum? Vraag me dat al een tijd af en kijk/luister daardoor nooit iets van hem.
Dat islamitische lyceum met die omstreden imam's? Nee heeft niets met elkaar temaken. Gewoon toevallig naamgenoten

Steenkool mag niet meer (direct) uit Rusland geïmporteerd worden, alleen voor langdurende contracten gelden uitzonderingen tot maximaal het einde van dit jaar.
De centrales mochten maar maximaal op 35% draaien, dus alles wat daarboven aan opgewekt zal gaan worden zal middels steenkool uit andere landen moeten gebeuren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven