AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Het is beleid. We worden bewust overspoelt met allerlei kanslozen uit Afrika.

Spambod had helemaal gelijk met zijn opmerking over de vrouwen in Oekraïne.
Heb zijn opmerking gemist. Maar ik kom regelmatig op scholen met taalklassen. Dwz leerlingen die minder dan een jaar in Nederland zijn. Er zit echt een gigantisch verschil in mentaliteit tussen die kinderen uit Oekraïne, Syrië en Somalië.

Pas op zon school in Barneveld. Een klas met 30 kleuters waarvan er 1 of 2 Nederlands begrepen en de rest alleen Arabisch. De juffen (5!) wou perse buiten foto's maken, en ik vond het al niet zo'n goed plan. Lang verhaal kort: het waren net een stel wilden. 30 kleine gillende terroristen door de straat en de juffen er achteraan :roflol: nog nooit zoiets idioots gezien :roflol:

Die kinderen uit Oekraïne die waren soms pas 2 weken in Nederland. De rest altijd veel langer, want dat traject met azc's is heel anders. Maar echt, wat een primitievelingen zitten daar tussen
 
Komen er met de "Oekraïense" toestroom niet ook weer veel ongedocumenteerde "van niet westerse afkomst" bij mee?
 
Heb zijn opmerking gemist. Maar ik kom regelmatig op scholen met taalklassen. Dwz leerlingen die minder dan een jaar in Nederland zijn. Er zit echt een gigantisch verschil in mentaliteit tussen die kinderen uit Oekraïne, Syrië en Somalië.

Pas op zon school in Barneveld. Een klas met 30 kleuters waarvan er 1 of 2 Nederlands begrepen en de rest alleen Arabisch. De juffen (5!) wou perse buiten foto's maken, en ik vond het al niet zo'n goed plan. Lang verhaal kort: het waren net een stel wilden. 30 kleine gillende terroristen door de straat en de juffen er achteraan :roflol: nog nooit zoiets idioots gezien :roflol:

Die kinderen uit Oekraïne die waren soms pas 2 weken in Nederland. De rest altijd veel langer, want dat traject met azc's is heel anders. Maar echt, wat een primitievelingen zitten daar tussen
Ik kwam een Oekrains gezin tegen bij het bbqen op het srand. Daar zat een meisje bij van een jaar of 10. Sprak bijna vloeiend Nederlands, heb haar ook meerdere malen ervoor gecomplimenteerd. Komt doordat ik gewend ben aan die lage standaard.
 
Ik kwam een Oekrains gezin tegen bij het bbqen op het srand. Daar zat een meisje bij van een jaar of 10. Sprak bijna vloeiend Nederlands, heb haar ook meerdere malen ervoor gecomplimenteerd. Komt doordat ik gewend ben aan die lage standaard.
Jaaa, compleet andere mentaliteit :heart:
 
Oekraïners zijn inwoners van een westers democratisch en Europees land die opgevangen worden in hun eigen regio.
Huh, is Oekraïne democratisch?
 
Regio is een breed begrip in deze ook.
 
Kunnen we Rusland niet asielzoekers uit die regio op laten vangen?
 
Nogal, te meer omdat juist dit soort maatregelen de democratie ondermijnen.
Andere partijen op deze manier verbieden is volgens mij in beginsel ook fascistisch.
Daarom noemde ik het idd ironisch. Dit is idd fascisme. Deze partijen worden steeds fanatieker met dit soort ideeën en standpunten.
 
Pieter Omtzigt en Sandra Beckerman (SP) zitten bij Jinek over Groningen.
 
Maar laten we vooral zeuren om Mac Verstappen, al is die naam gebruiken wel een goed middel om de discussie gaande te krijgen, en mensen in de bijstand die een tas boodschappen krijgen of een bon niet tot op de cent kunnen verklaren.
 
Max Verstappen heeft de staat meer geld opgeleverd dan Rutger Bregman in 100 levens bij elkaar zou kunnen sprokkelen. Dus beter houdt hij gewoon zijn deugbek.

En daarnaast, belasting is diefstal en vrijwillig zoveel mogelijk belasting betalen is voor sukkels.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven