- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ga ik terugkijken, dank.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik terugkijken, dank.
Weer die merkwaardige gedachte dat ik dan kleding aan heb.Ik dacht je zit met je hand in je onderbroek te kijken
Hoe was het interview met Omtzigt in de Trouw @Mentat? Hand in de broek tijdens het lezen of?
Jij denkt dat ik tijdens het lezen een broek aan had?![]()
Louter verstandige teksten, zou de neutrale kijker zeggen.
Louter verstandige teksten, zou de neutrale kijker zeggen.
Ik vind het een prima optreden.
Als mensen het te weinig concreet vinden snap ik dat ook.
Geen onredelijke stelling.Je kunt in dit land beter de moslimbroederschap en de islam aanhangen, of uit een familie van veroordeelde terroristen komen, dan ooit eens koffie gedronken te hebben met thierrybaudet.”

Waarom vind ik hier terug dat Omtzigt voor heeft gestemd?
Vraag even waarom deze vraag hem nooit in een interview gesteld wordt.Waarom vind ik hier terug dat Omtzigt voor heeft gestemd?
Je zit toch niet Invorm zijn feesjboek plaatjes in twijfel te trekken hé?Waarom vind ik hier terug dat Omtzigt voor heeft gestemd?
Ik wil graag weten waarom de jouw plaatje afwijkt van wat (waarschijnlijk) de werkelijke uitslag is geweest.Vraag even waarom deze vraag hem nooit in een interview gesteld wordt.
Weet ik veel. Waarom wordt hem de vraag niet rechtstreeks gesteld wat zijn standpunt is?Ik wil graag weten waarom de jouw plaatje afwijkt van wat (waarschijnlijk) de werkelijke uitslag is geweest.
Ik heb geen feesjboek.Je zit toch niet Invorm zijn feesjboek plaatjes in twijfel te trekken hé?
Ah, bedankt. Dat maakt de keuze al wat eenvoudiger, blijven slechts enkele partijen over.
Waarom vind ik hier terug dat Omtzigt voor heeft gestemd?
Dat kan ik toch niet weten.