Als jullie mij toch niet hadden, zouden jullie nooit weten hoe precies en genuanceerd Omtzigt is.
Wat zijn zoal de verschillen tussen die twee moties?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jullie mij toch niet hadden, zouden jullie nooit weten hoe precies en genuanceerd Omtzigt is.
Hoezo niet je weet altijd alles toch zo goed?
Correct, zie mijn bericht
Jawel, dat kan je wel, binnen een minuut te vinden.
Om daarnu meteen een gif van jezelf bij te doen... Jezelf filmen terwijl je naar Omtzigt kijkt gaat zelfs mij te ver.

Waarom stel ik dan zoveel vragen?
Als het zo makkelijk is, graag een link naar de juiste motie. Ik kan hem nog niet vinden.Correct, zie mijn bericht
Jawel, dat kan je wel, binnen een minuut te vinden.
Als het zo makkelijk is, graag een link naar de juiste motie. Ik kan hem nog niet vinden.
Begint precies als ik naar bed ga wat een gelukkig toeval. Er zijn mensen die vroeg moeten opstaan om Arbeid te verrichten om deze veel te grote overheid te betalen e MentatVanavond 22:00u zit Omtzigt bij Humberto op RTL4.
Speciaal voor @inVorm, kan ie met een glimlach op z'n gezicht gaan slapen.
Ik heb het niet zo op Humberto, ik heb het idee dat hij steeds meer popiejopie als jongen van de straat probeert te doen.

Dankjewel voor de waterwerper op de A12!Begint precies als ik naar bed ga wat een gelukkig toeval. Er zijn mensen die vroeg moeten opstaan om Arbeid te verrichten om deze veel te grote overheid te betalen e Mentat![]()
Nee, want er komt een punt dat er geen geld meer is om hun uitkeringen, zorg en sociale zekerheden van te betalen. En dan implodeert de zorgstaat.Voor de personen die weinig tot geen belasting betalen is dit toch goed?
Een groot deel is geld dat rondgepompt wordt. Waarom zou het dan imploderen?Nee, want er komt een punt dat er geen geld meer is om hun uitkeringen, zorg en sociale zekerheden van te betalen. En dan implodeert de zorgstaat.