- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KloptTimmermans bedoelt helemaal niets goed.
Hopelijk is dit sarcasme of een slechte grap.
Ik ben geen voorstander van onteigenen of rechten ontzeggen, maar moet dit figuur langzamerhand niet tegen zichzelf beschermd worden?
![]()
GeenStijl: FDF: 'Pieter Omtzigt is rechtstreeks aftreksel WEF'
Ja volkomen coherent weerwww.geenstijl.nl
Geen idee, ik kan de consequenties van beide slecht overzien, maar 30 is een mooi rond getal.
Jij denkt dat ik tijdens het lezen een broek aan had?Hoe was het interview met Omtzigt in de Trouw @Mentat? Hand in de broek tijdens het lezen of?

Wordt niks met die vent. Labiel mannetje. Als de druk te groot wordt zitten we met een overspannen minister-president thuis![]()
schaam me diep voor deze mensen.
M de hond laatst bij de nieuwe wereld. Wij hoeven er niet bang voor te zijn dat hij premier wordt. 😂 hoogst onwaarschijnlijk zei hij. 🤞Ik begrijp echt niet hoe 31% van de ondervraagden Timmerfrans als premier wiltschaam me diep voor deze mensen.
![]()
Electorale reactie op Mona Keijzer als premierkandidaat
Electorale reactie op Mona Keijzer als premierkandidaat. Maurice de Hond. Op 1 september 2023 maakte BBB bekend dat Mona Keijzer demaurice.nl
Ja, maar hij had wel een heel ingewikkelde uitleg daarvoor.M de hond laatst bij de nieuwe wereld. Wij hoeven er niet bang voor te zijn dat hij premier wordt. 😂 hoogst onwaarschijnlijk zei hij. 🤞
Nou ik vind van niet. 😅Ja, maar hij had wel een heel ingewikkelde uitleg daarvoor.
Is er ook een uitgewerkte met argumenten onderbouwde van voorbeelden voorziene bijsluiter bij deze 13 punten?
Ik verwijs je graag door naar 2025Is er ook een uitgewerkte met argumenten onderbouwde van voorbeelden voorziene bijsluiter bij deze 13 punten?
Met name 12 en 13 behoeven uitleg, de rest kan je wel invullen met meningen als: geen onmiddellijke nexit, dus eurofiel.