MuscleMeat

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .

Zo kom ik natuurlijk nooit in de verleiding om PVV te stemmen: Bosma wordt niet de voorzitter, Beertema weg, Helder naar BBB en Van Weerdenburg weg.

Harm Beertema kon ik als Kamerlid wel waarderen, ging over onderwijs, had daar een achtergrond, zei zinnige dingen.

• Like
Waarderingen: Boca

Zo kom ik natuurlijk nooit in de verleiding om PVV te stemmen: Bosma wordt niet de voorzitter, Beertema weg, Helder naar BBB en Van Weerdenburg weg.

Harm Beertema kon ik als Kamerlid wel waarderen, ging over onderwijs, had daar een achtergrond, zei zinnige dingen.

Als ik dit weer allemaal zo zie en hoor, dan snap ik waarom het moeilijk -zo niet onmogelijk is- om überhaupt serieus op iets of iemand te stemmen in deze immer continuerende klucht.

Laatst bewerkt:
IMG_3665.jpeg

Schuld van Trump.

"Als er nu niets verandert, betalen we over een paar jaar 200 euro per maand. Dit kan zo niet doorgaan.’’

Goh, wie had dat gedacht.
Ik zit nu al op 160 en heb alleen bij Tandarts 1 extra ster ⭐️ maar goed ik tik de 18/19k denk ik wel aan dit jaar wat vergoed wordt. Dus ik vind het wel best 😂.

• Topic Starter Topic Starter
Ik betaal inmiddels al 220,00, maar heb dan ook aardig wat pretpakketten aangevinkt. Zal wel richting de 240,00 gaan inmiddels.

Iedereen moet altijd meer loon krijgen, compensatie voor inflatie, betere zorg, meer handen aan het bed en weet ik niet wat, totdat de zorgpremiestijgingen voor het nieuwe jaar weer naar buiten komen. Dan moet er ineens weer bezuinigd worden op de zorg volgens de experts

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen moet altijd meer loon krijgen, compensatie voor inflatie, betere zorg, meer handen aan het bed en weet ik niet wat, totdat de zorgpremiestijgingen voor het nieuwe jaar weer naar buiten komen. Dan moet er ineens weer bezuinigd worden op de zorg volgens de experts

Het had geholpen als ze die geldpers niet continu aanzetten. Maar ja.

Het we leven in het tijdperk waarin duidelijk wordt dat reptilians mindcontroll uitoefenen.

1695795353648.png

• Like
Waarderingen: Vonk
Van €95 naar €150 in 13 jaar tijd.

Van €95 naar €150 in 13 jaar tijd.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven