- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat van haar een wens of een beschrijving?
Ik kan er niet uit opmaken of ze dit hier ook wilde, of dat ze juist blij is dat het hier niet zo was.
je zult me op mn woord moeten geloven. Ik haat liegen.Kunnen we dat ook ergens onderbouwd zien met feiten?
je zult me op mn woord moeten geloven. Ik haat liegen.
Nicolien Nicolien laat je t**ten nou eens zien Nicolien.
Nicolien Nicolien laat je t**ten nou eens zien Nicolien.

Dit is waar, ik geloof heilig dat ze een vieze stink Nazi is.Het gaat niet om jou wel of niet willen geloven, het gaat om of jouw standpunt gebaseerd is op feiten of niet. Jij kunt ergens heilig in geloven en daarmee dus niet liegen, terwijl de waarheid wellicht anders in elkaar steekt. Daarom vind ik waarheidsvinding door onweerlegbare feiten gewoon heel erg belangrijk in deze bizarre tijden van propaganda en desinformatie.
Dit is waar, ik geloof heilig dat ze een vieze stink Nazi is.
Er waren heel veel schöne nazi's.Is dat van haar een wens of een beschrijving?
Sowieso, niet zomaar een nazi, een "vieze nazi"? Dit ter onderscheid van alle "schone nazi's"?
Echt jongens WTF!!!!!Het we leven in het tijdperk waarin duidelijk wordt dat reptilians mindcontroll uitoefenen.
![]()
Nooit!!!!Daarom moeten we ook niet toegeven aan de collectieve psychose die gaande is.
I rest my case. Hoop dat je ongelijk hebt, maar ik vrees er wel voor. Toch blijf ik neutraal tot het moment dat iemand met feiten komt, of ze wel of geen deo gebruikt bijvoorbeeld.
De vrienden van @inVorm bij de Joop hebben ook een mogelijke nazi ontdekt, met allemaal indirect en suggestief bewijs.