XXL Nutrition

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Thierry en zijn marginale clubje voeren slechts een reclamecampagne voor hun bedrijfje, het geld moet ook na 22 november blijven rollen.
Net als onderstaande filmpje weer vooropgezet clickbait voor die laatse paar fans die ze financieel willen uitbuiten en leeg schudden.

Huilen als Omtzigt wordt weggezet als de zwakke flapdrol die het is, maar zelf evenhard meedoen aan hetzelfde soort gedrag bij de FvD :roflol:

Kheb nu al zin in de teleurgestelde gezichtjes na de implosie.

Misschien kunnen we een poule starten waarin we kunnen gokken hoeveel weken het duurt voordat Pieter een burnout heeft?

• Topic Starter Topic Starter
maar zelf evenhard meedoen aan hetzelfde soort gedrag bij de FvD

Tegen FvD doet iedereen "netjes" mee. Zo ook Omtzigt. Het legt de hypocrisie mooi bloot en laat ook zien dat eigenlijk 98% van de kamer gewoon smerige deugmensjes zijn, die allemaal in hun eigen straatje lullen. Zet daar een beetje provocatie tegenop en de ware aard komt altijd boven.

Mooi, dat chagrijn van Kaag. Hieruit blijkt wederom haar arrogantie. Alsof ze recht had op die functie.

Niets mis met een beetje leedvermaak, achterlijke vierkant. Hopelijk vertrekt ze en komt ze nooit meer op het toneel.

Mooi, dat chagrijn van Kaag. Hieruit blijkt wederom haar arrogantie. Alsof ze recht had op die functie.
Holland's finest
Screenshot_20230930_133653_Chrome.jpg

Wat een ontzettende gepe bek heeft die gast ook.

Huilen als Omtzigt wordt weggezet als de zwakke flapdrol die het is, maar zelf evenhard meedoen aan hetzelfde soort gedrag bij de FvD :roflol:
Dat huilen moet je me even laten zien, wanneer was dat?

Het klopt wel dat ik bij Omtzigt graag een wat genuanceerder beeld neerzet dan het feitenvrije bashen van de FVD en hun fans enerzijds, maar ook het plaatje van het "kartel" anderzijds.

Bovendien verkondig ik over FVD geen feitelijke onjuistheden, post ik geen verknipte filmjes of probeer ik met a-contrario redeneringen dingen, over bij voorbeeld bolletjes dingen "te bewijzen". Zeg maar alles wat de FVD en hun fans wel doen. Op basis van wat ze sinds "De uil van Minerva" hebben laten zien en alle mensen die ze hebben weggejaagd of van zich vervreemd heb ik wel een mening en een verwachting die ik steeds maar weer bevestigd zie.
Misschien kunnen we een poule starten waarin we kunnen gokken hoeveel weken het duurt voordat Pieter een burnout heeft?
Of een burn out of een explosie in het team liggen op de loer. Kom maar op met die poll.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat huilen moet je me even laten zien, wanneer was dat?

Het klopt wel dat ik bij Omtzigt graag een wat genuanceerder beeld neerzet dan het plaatje dat de FVD en hun fans enerzijds, maar ook het "kartel" anderzijds ervan proberen te maken.

Bovendien verkondig ik over FVD geen feitelijke onjuistheden, post ik geen verknipte filmjes of probeer ik met a-contrario redeneringen dingen, over bij voorbeeld bolletjes dingen "te bewijzen". Zeg maar alles wat de FVD en hun fans wel doen.

Op basis van wat ze sinds "De uil van Minerva" hebben laten zien en alle mensen die ze hebben weggejaagd of van zich vervreemd heb ik wel een mening.

Of een burn out of een explosie in het team liggen op de loer. Kom maar op met die poll.
Huilen is misschien wat overdreven.

Zelf heb je bijvoorbeeld geen moeite om FvD bruinhemden te noemen maar ben je wel snel gepikeerd wanneer het over Omtzigt gaat. Wanneer mensen hem zwart proberen te maken bijv, hetzelfde gedrag dat jij dus ook doet bij FvD ;).

Huilen is misschien wat overdreven.

Zelf heb je bijvoorbeeld geen moeite om FvD bruinhemden te noemen maar ben je wel snel gepikeerd wanneer het over Omtzigt gaat. Wanneer mensen hem zwart proberen te maken bijv, hetzelfde gedrag dat jij dus ook doet bij FvD ;).
Dat is niet correct.

Kan zo snel 2x terugvinden dat ik daarover iets gezegd heb.
1. Over Gideon van Meijeren
2. Waar ik de schijnheiligheid uitdruk van "keurige villawijkbewoners" en mensen uit een krachtwijk.

De smerige bloedzuigers zijn inmiddels ook aangetroffen in de Tweede Kamer.

• Like
Waarderingen: Boca
  • Topic Starter Topic Starter
1696406050012.png

Geef hem eens ongelijk :roflol: Pervers systeem vraagt er gewoon om.

Pieter Omtzigt zit bij Op1, met een groot deel van zijn lijst!

Terug
Naar boven