- Waardering
- 27.870
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gecombineerde levensstijl interventie in de basiszorg?

Dat was bij Rozan niet zo moeilijk, die zocht dat als columnist en opiniemaker zelf op. Sterker nog, die was dol op het verkondigen van prikkelende meninkjes.Heel twitterend nederland moet toch wel weer een field day hebben gehad met het uitpluizen van elke potentieel dubieuze tweet tussen nu en vijftien jaar geleden van nsc-kandidaten
Als ik een serieuze powerlifter was wist ik wel op wie ik zou stemmen.

Z'n broer werkt bij de Verenigde Naties, dus?Dat moeten ze niet willen bij de Omtzigtjes
![]()
Dirk-Jan Omtzigt
The World Economic Forum is an independent international organization committed to improving the state of the world by engaging business, political, academic and other leaders of society to shape global, regional and industry agendas. Incorporated as a not-for-profit foundation in 1971, and...www.weforum.org
![]()

En hierom, dit betoog, wordt Forum gedemoniseerd, weggezet als staat gevaarlijk.
Ik neem die zware taak wel op me.Sorry, ik ga dit niet volhouden.
Dat stemmetje en dat ik het idee heb dat hij zelf niet eens gelooft wat hij zegt.
Samenvatting of highlights?
Net als onderstaande filmpje weer vooropgezet clickbait voor die laatse paar fans die ze financieel willen uitbuiten en leeg schudden.Het was geen verkeerd betoog voor Gideons doen, inhoudelijk heb ik er niet veel over te zeggen, want ik ben tegen referenda, maar ik vind zijn oproep aan het eind wel hoopgevend. Iedereen die het niet eens is met het huidige anti-democratische systeem moet FvD stemmen. Blijkbaar hebben ze nog wel vertrouwen in de stemming komende 22 november, dus als ze maar een paar zeteltjes pakken is het dus duidelijk dat de overgrote meerderheid het niet met FvD eens is op dat punt.
Net als onderstaande filmpje weer vooropgezet clickbait voor die laatse paar fans die ze financieel willen uitbuiten en leeg schudden.