MuscleMeat

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Denk dat ik in het stemhokje toch bij Geertje uit kom

1695880913772.png

We gaan nog veel plezier beleven aan nr. 17 van de lijst.

Draadje waarin de vrouw van... ook even meldt wat ze ervan vindt.

Laatst bewerkt:
Heel twitterend nederland moet toch wel weer een field day hebben gehad met het uitpluizen van elke potentieel dubieuze tweet tussen nu en vijftien jaar geleden van nsc-kandidaten

Heel twitterend nederland moet toch wel weer een field day hebben gehad met het uitpluizen van elke potentieel dubieuze tweet tussen nu en vijftien jaar geleden van nsc-kandidaten
Dat was bij Rozan niet zo moeilijk, die zocht dat als columnist en opiniemaker zelf op. Sterker nog, die was dol op het verkondigen van prikkelende meninkjes.

Dat is, in mijn ogen, niet helemaal hetzelfde als een harde grap op Facebook of een Tweet met een mening van jaren terug. Dat is een triest teken des tijds, helemaal omdat die regels niet voor iedereen hetzelfde lijken te zijn, sommige dieren zijn gelijker dan andere.

Aan alle kanten van t politieke spectrum wordt meegedaan aan de cancel culture maar men weet altijd wel voor zichzelf te verklaren waarom het in hun specifieke geval wél oke is om iemand aan te vallen op een column van zes jaar geleden of een tweet van tien jaar geleden met een onwelgevallige mening.

Persoonlijk word ik echt moe van al die lui die hele dagen het internet lopen af te struinen op zoek naar iets wat iemand die zich in de publieke ruimte begeeft ooit eens een keer geschreven of gezegd heeft, vaak in een andere carrière

Wappies gonna wap, wap, wap...

Wappies gonna wap, wap, wap...

Dat moeten ze niet willen bij de Omtzigtjes

:fluit:

Dat moeten ze niet willen bij de Omtzigtjes

:fluit:
Z'n broer werkt bij de Verenigde Naties, dus?

Guilty by association? Dar is hetzelfde als zeggen dat Thierry een extreem rechtse neonazistische witte supremacist en wetenschapsontkenner is omdat hij weleens met iemand zit te dineren of mensen spreekbeurten laat houden op z'n bijeenkomsten.

Al zou zijn broer tot aan zijn oksels in het WEF zitten, een motie die al het diplomatieke verkeer openbaar kan maken is te belachelijk voor woorden en puur om een bepaalde schijn op te wekken met bolletjes.

Hetzelfde geldt trouwens voor die motie over puberblokkers, onverantwoord en voor de bühne. En ik ben duidelijk géén fan the Dutch Approach.

Thierry en zijn marginale clubje voeren slechts een reclamecampagne voor hun bedrijfje, het geld moet ook na 22 november blijven rollen.

Laatst bewerkt:
En hierom, dit betoog, wordt Forum gedemoniseerd, weggezet als staat gevaarlijk.

Het was geen verkeerd betoog voor Gideons doen, inhoudelijk heb ik er niet veel over te zeggen, want ik ben tegen referenda, maar ik vind zijn oproep aan het eind wel hoopgevend. Iedereen die het niet eens is met het huidige anti-democratische systeem moet FvD stemmen. Blijkbaar hebben ze nog wel vertrouwen in de stemming komende 22 november, dus als ze maar een paar zeteltjes pakken is het dus duidelijk dat de overgrote meerderheid het niet met FvD eens is op dat punt.

Het was geen verkeerd betoog voor Gideons doen, inhoudelijk heb ik er niet veel over te zeggen, want ik ben tegen referenda, maar ik vind zijn oproep aan het eind wel hoopgevend. Iedereen die het niet eens is met het huidige anti-democratische systeem moet FvD stemmen. Blijkbaar hebben ze nog wel vertrouwen in de stemming komende 22 november, dus als ze maar een paar zeteltjes pakken is het dus duidelijk dat de overgrote meerderheid het niet met FvD eens is op dat punt.
Net als onderstaande filmpje weer vooropgezet clickbait voor die laatse paar fans die ze financieel willen uitbuiten en leeg schudden.

• Like
Waarderingen: Pren
Net als onderstaande filmpje weer vooropgezet clickbait voor die laatse paar fans die ze financieel willen uitbuiten en leeg schudden.

Hoe kan je zien of iemand wel of niet luistert?

Edit: ik tikte dit al voordat de voorzitter hij uitsprak. :D

Zou die Gideon de puberteit nog moeten doorlopen, vraag ik me wel eens af. Kan er echt niet naar luisteren vanwege dat elmostemmetje. En vanwege de onzin die er uit komt. Maar liefst t tweede wetsvoorstel van de fvd in zes jaar tijd. Ze hebben t er maar druk mee gehad.

Mooi, dat chagrijn van Kaag. Hieruit blijkt wederom haar arrogantie. Alsof ze recht had op die functie.

Terug
Naar boven