Volgens mij had hij het druk met iets anders..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij had hij het druk met iets anders..
Mijn punt was dat er iets belangrijks was in Den Haag en dat Baudet elders een spreekbeurtje aan het geven was.
Mijn punt was dat er iets belangrijks was in Den Haag en dat Baudet elders een spreekbeurtje aan het geven was.
Verwar dit niet met een "had ze maar geen kort rokje moeten dragen"-argument, maar vooral niet doen waar hij voor gekozen is door stemmers en voor betaald wordt van belastinggeld.
Zoals Feyenoorders zouden zeggen: speln voor je poen.
Had je deze toen aan toen je zat te kijken?Momenteel zit de schrijver van het verkiezingsprogramma van NSC (Pieter Omtzigt) bij OP1, kijktip natuurlijk!
We zijn een coalitie/compromissen land hè.
Fijn dat NSC zich daar positioneert.

Ook bij zo'n schaal dicht bij het midden is het wellicht lastig om te bepalen om welke reden een partij daar zit?
Ik had gehoopt niet linkser dan BBB en CDA.Ook bij zo'n schaal dicht bij het midden is het wellicht lastig om te bepalen om welke reden een partij daar zit?
Kunnen uiteenlopende opvattingen elkaar opvangen?
Aan de andere kant, is het nu echt een verrassing dat het een middenpartij is?
Gezien de laatste peiling moet je niet vreemd opkijken als ze met z'n 3en een coalitie gaan vormen. De enige manier om makkelijk aan 75 zetels te komen.
ja idd OMG wat gaat hier uitkomen......

Dwingt Pieter me om toch VVD te stemmen... Het kan verkeren.
Ik hoop dat heel veel mensen die dachten op NSC te gaan stemmen weer terug gaan naar hun vorige keus.Gezien de laatste peiling moet je niet vreemd opkijken als ze met z'n 3en een coalitie gaan vormen. De enige manier om makkelijk aan 75 zetels te komen.
Al heb ik geen idee of dat kan ivm de verhoudingen in de EK.
Verschrikkelijke mensen.
Als alternatief voor wat?Dwingt Pieter me om toch VVD te stemmen... Het kan verkeren.