XXL Nutrition

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Kan je één concreet voorbeeld geven waarin jodenhaat wel een goed plan is? Dus geen kritiek of kritische vragen, maar echt haat?
Jodenhaat is al opgenomen in de strafwet.

Geluisterd naar waarom FVD tegen gestemd heeft? Ik kan me hier wel in vinden om meerdere redenen, een ervan is ken je vijand: Als er in de kamer alles gezegd kan en mag worden weet ik ook op wie ik NIET moet stemmen.

Wie bepaalt dat wat wel en niet gezegd mag worden? Het is op sommige momenten nogal een grijs gebied, kan op het randje zitten. En als je dat wat je zegt aanvult met 'ik vind' tot hoever kan je dan gaan met wat je zegt? Je geeft dan duidelijk aan dat het jouw zienswijze is.

Jodenhaat is al opgenomen in de strafwet.

Geluisterd naar waarom FVD tegen gestemd heeft? Ik kan me hier wel in vinden om meerdere redenen, een ervan is ken je vijand: Als er in de kamer alles gezegd kan en mag worden weet ik ook op wie ik NIET moet stemmen.

Wie bepaalt dat wat wel en niet gezegd mag worden? Het is op sommige momenten nogal een grijs gebied, kan op het randje zitten. En als je dat wat je zegt aanvult met 'ik vind' tot hoever kan je dan gaan met wat je zegt? Je geeft dan duidelijk aan dat het jouw zienswijze is.
Nee. Je kan dus geen voorbeeld geven?

Kben er nu wel beetje klaar mee. Die jodenhaat zit mij tot hier:
breivik-nazi-m.jpg

Ik zou niet weten waarom een vorm van haat wel zou moeten kunnen?
Was “in de kamer is geen plek voor haat” dan niet beter zijn geweest?

Als ik me niet vergis vond jij de grondwetswijziging voor gelijke behandeling waar extra categorieën aan werden toegevoegd ook niet nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe peiling weer opengezet.

Ik ben nog steeds

1698390701058.png

Pietertje en Timmerfrans = trek je portemonnee maar open, een verandering maar geen verbetering

Eerste foto van de regering Wilders I.

Overigens waten er gisteren een heleboel stemmingen in de Tweede Kamer, waarom was Baudet daar niet?

• Topic Starter Topic Starter
Eerste foto van de regering Wilders I.

Overigens waten er gisteren een heleboel stemmingen in de Tweede Kamer, waarom was Baudet daar niet?

Opmerkelijk feitje: van maar liefst twee van de drie partijen die op deze foto vertegenwoordigd zijn, is Eppink nog géén lid geweest

Momenteel zit de schrijver van het verkiezingsprogramma van NSC (Pieter Omtzigt) bij OP1, kijktip natuurlijk!

Terug
Naar boven