- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Na 5 jaar zit een ruime meerderheid nog in de bijstand.Als doel, elke asielzoeker toestaan te werken, want dat kunnen ze nu niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na 5 jaar zit een ruime meerderheid nog in de bijstand.Als doel, elke asielzoeker toestaan te werken, want dat kunnen ze nu niet.
Gewoon buiten in de regen zetten met stukje zeepGeestelijk niet in orde en veroordelingen. Dezelfde ellende maar dan zonder Nederlands paspoort.
Nogal ja. Kennis van mij werkte in dat azc in Dronten, een aardig groot azc. Als dat volk hun wasbak van de muur sloopte, was het protocol dat dezelfde dag nog een nieuwe moest komen. Want ze hebben recht op een ruimte om zich te wassen. Hij is thuis komen te zitten omdat hij in de nacht wakker werd van zo'n gek die een stalen buis op z'n keel drukte.
Volgens mij morgen ze de helft van het jaar werken.Als doel, elke asielzoeker toestaan te werken, want dat kunnen ze nu niet.
Dat kan als de instroom beperkt wordt.Allemaal in opvangcentra, niet in tentjes of prive woningen of hotels (tenzij hoteleigenaar het goed vindt allicht).
Zie boven.Warm genoeg zodat de gezondheid (en dus gezondheidszorg) er niet onder lijdt, dit ook met eten. Betere veiligheid (zowel binnen als buiten).
Na 5 jaar zit een ruime meerderheid nog in de bijstand.
Werken? Dat is toch zo'n bezigheid van de blanke man om hen in hun levensbehoefte te voorzien?Bijstand? Kan dat ja als asielzoeker? Nee. Oh oke, nou dan.
Asielzoeker moet toegestaan worden te werken. Vind ik.
Dit alles is 'vind ik'.
Volgens mij morgen ze de helft van het jaar werken.
Dat kan als de instroom beperkt wordt.
Zie boven.
Jij hebt makkelijk vinden, maar betaal je daar aan mee?Bijstand? Kan dat ja als asielzoeker? Nee. Oh oke, nou dan.
Asielzoeker moet toegestaan worden te werken. Vind ik.
Dit alles is 'vind ik'.
De opvang was volgens mij redelijk goed geregeld voor die mensen tot er te veel van kwamen.Ja en mijn punt ging dus niet over de instroom. Die beperken, ja moet ook, maar ik had het puur over de opvang.
Lees het nu ja, na een half jaar mogen ze deels werken met een vergunning. Dat is dan iets nieuws denk ik, maar alsnog..niet genoeg.
Jij hebt makkelijk vinden, maar betaal je daar aan mee?
Ze kan niet eens voor haarzelf zorgen, maar ondertussen weet ze wel te bepalen hoe men voor een andere profiteur moet zorgen.Jij hebt makkelijk vinden, maar betaal je daar aan mee?
Ze kan niet eens voor haarzelf zorgen, maar ondertussen weet ze wel te bepalen hoe men voor een andere profiteur moet zorgen.
Wat is raar vind is dat mensen zonder de (financiële) gevolgen in acht te nemen door een uitspraak over willen doen.Nja waar ik eigenlijk mee begon is dat ik het raar vind dat er mensen zijn die de asielopvang niet verbeterd willen zien.
De poll ging niet over kosten, dus die kunnen we er buiten houden.
Wat is raar vind is dat mensen zonder de (financiële) gevolgen in acht te nemen door een uitspraak over willen doen.
Willen we alle verkeersdoden voorkomen? Ja.
Willen we alle zeehondjes redden? Ja.
Willen onze CO2 uitstoot reduceren? Ja.
Willen we zieken en ouderen betere zorg leveren? Ja.
Willen we eerder met pensioen? Ja.
Willen we gratis kinderopvang? Ja.
Hebben we enig idee hoe we dat we dat allemaal kunnen realiseren? Nee.
Jij wist niet eens dat je bewering dat asielzoekers niet mogen werken niet juist was.Jij weet niet eens het verschil tussen asielzoeker en statushouder.
Allemaal linkse luchtfietserij.Wat is raar vind is dat mensen zonder de (financiële) gevolgen in acht te nemen door een uitspraak over willen doen.
Willen we alle verkeersdoden voorkomen? Ja.
Willen we alle zeehondjes redden? Ja.
Willen onze CO2 uitstoot reduceren? Ja.
Willen we zieken en ouderen betere zorg leveren? Ja.
Willen we eerder met pensioen? Ja.
Willen we gratis kinderopvang? Ja.
Hebben we enig idee hoe we dat we dat allemaal kunnen realiseren? Nee.
Jij wist niet eens dat je bewering dat asielzoekers niet mogen werken niet juist was.
Jij hebt opmerkingen over de uitslag ik niet.
Jij hebt opmerkingen over de uitslag ik niet.
En trouwens:
Ja, waarom zouden we ze eigenlijk niet gewoon bij de grens Nederlander maken ipv ze een procedure te laten doorlopen.Daarmee verandert mijn 'doel' dan gewoon naar 'verander het naar dezelfde werk rechten als NLers'.