MuscleMeat

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Hoeveel van die lui neem jij in huis?

Ik hoor lees zie wekelijks het gezeur van die lui voorbij komen. Gevoeg is genoeg.

Of we passen de regels aan. Maak jij 1 overtreding ga je gewoon het land uit. Dan kunnen ook redelijk wat lui gelijk weg. En maken die plaatst voor nette mensen.

Zelf in huis nemen argument is gewoon onzin, anders kun je ook niet zeggen dat daklozenopvang beter moet want 'hoeveel neem jij in huis', of dat de zorg beter moet want 'wanneer begin jij met je studie tot arts'. Zo zijn er meer.

Ik zeg NIET: meer binnen laten.
Ik zeg NIET: criminelen hier houden.

Ik zeg WEL: de opvang die er is, mag verbeterd worden.
Net zoals dat daklozenopvang verbetering nodig heeft en de zorg en dit en dat en dit en dat.

Uit die tbs kliniek oa

Jij wil ze voor altijd in een asielzoekercentrum laten wonen? Mensen slapen alleen in tentjes bij het aanmeldcentrum. Dat aanmeldcentrum loopt voor omdat de toestroom zo achterlijk hoog is, maar ook omdat alles verzadigd is. De azc's en de huizenmarkt. Want ja, ze kunnen niet voor altijd in het aanmeldcentrum blijven hé.

Mensen duizenden kilometers laten reizen voor een "veilige plek" is bij voorbaat niet humaam. Regel lekker daar wat.

Er is verdorie een TBS kliniek speciaal voor asielzoekers. In mijn buurt is er al 2x een meisje heel geweldadig verkracht (poging doodslag) door een asielzoeker en regent het inbraken sinds er twee azc's bijgekomen zijn. Ik woon tussen 4 azc's in, en als ik dat vooraf had geweten had ik hier nooit een huis gekocht. 1 daarvan (500m van mijn huis) is een azc voor minderjarige asielzoekers waar alleen maar jongens zitten. In de zomer staan ze geregeld met hun p**mel te zwaaien. Letterlijk. Politie is er altijd snel bij als ik een melding maak. Maar als je denkt dat ik enig begrip heb voor dat vieze volk, dan ben je nog gekker dan ik dacht. Vieze parasieten zijn het.

Als je asielopvang BETER maakt, dan kan een asielZOEKER wel daar blijven ja.
Zodra ze zijn afgekeurd; land uit.
Goedgekeurd; woning (en die criteria en whatever is dus een ANDERE discussie dan asielopvang.

Zelf in huis nemen argument is gewoon onzin, anders kun je ook niet zeggen dat daklozenopvang beter moet want 'hoeveel neem jij in huis', of dat de zorg beter moet want 'wanneer begin jij met je studie tot arts'. Zo zijn er meer.

Ik zeg NIET: meer binnen laten.
Ik zeg NIET: criminelen hier houden.

Ik zeg WEL: de opvang die er is, mag verbeterd worden.
Net zoals dat daklozenopvang verbetering nodig heeft en de zorg en dit en dat en dit en dat.
Er komen geen 1300 daklozen per week erbij. 'Daklozen' die hier niet eens thuishoren.

Goede vergelijking verder hoor.

De asielopvang moet gewoon helemaal stoppen. 0 er meer in. Het is klaar. Dit land is allang vol.
Tegelijkertijd beginnen met deporteren.

Uit die tbs kliniek oa

Dat is geen TBS kliniek, maar ok.

Uit die tbs kliniek oa
Er wordt daar veel te veel met zachte hand gewerkt, echt walgelijk. Vaker docu gezien en was echt zielig hoe het daar ging. leider werd aangevallen en men keek met lichte paniek er naar tot mede bewoner zelf ingreep... hele werkgroep opgezet om de bewoner die ingreep voor dit geval te behandelen ...

En de asielzoekers die hier nu zitten in afwachting van..? Niet hun opvang verbeteren dus?
Retour afzender = hun opvang verbeteren

Maar eerlijk gezegd kan het mij aan mijn reet roesten wat er met ze gebeurd in hun eigen land. Het boeit mij niet. Allemaal raus. Kben er helemaal klaar mee.
Fucking hoofddoekjes overal tegenwoordig.

Zoals ik al dacht, ik denk te zwart wit.
Als ik denk aan asielopvang verbeteren, dan neem ik NIET in betrekking het aantal asielzoekers dat wordt binnengehaald, eisen tot goedkeuring, eisen tot afkeuring, wat gebeurt na afkeuring, wat gebeurt na goedkeuring, wat gebeurt met criminelen..nee, alleen de asielopvang verbeteren en alleen als dit niet ten koste gaat van iets anders.

That's all...

Wat is er dan volgens jou niet goed aan en hoe zou dat dan eventueel verbeterd moeten worden?

Als doel, elke asielzoeker toestaan te werken, want dat kunnen ze nu niet. Allemaal in opvangcentra, niet in tentjes of prive woningen of hotels (tenzij hoteleigenaar het goed vindt allicht).
Warm genoeg zodat de gezondheid (en dus gezondheidszorg) er niet onder lijdt, dit ook met eten. Betere veiligheid (zowel binnen als buiten).

Als doel, elke asielzoeker toestaan te werken, want dat kunnen ze nu niet. Allemaal in opvangcentra, niet in tentjes of prive woningen of hotels (tenzij hoteleigenaar het goed vindt allicht).
Warm genoeg zodat de gezondheid (en dus gezondheidszorg) er niet onder lijdt, dit ook met eten. Betere veiligheid (zowel binnen als buiten).
En dan een groot bord boven de ingang met 'Arbeit macht frei' erop?

Khad niet verwacht dat je het in je had. Kben trots op je.

Dat is geen TBS kliniek, maar ok.
Geestelijk niet in orde en veroordelingen. Dezelfde ellende maar dan zonder Nederlands paspoort.

Er wordt daar veel te veel met zachte hand gewerkt, echt walgelijk. Vaker docu gezien en was echt zielig hoe het daar ging. leider werd aangevallen en men keek met lichte paniek er naar tot mede bewoner zelf ingreep... hele werkgroep opgezet om de bewoner die ingreep voor dit geval te behandelen ...
Nogal ja. Kennis van mij werkte in dat azc in Dronten, een aardig groot azc. Als dat volk hun wasbak van de muur sloopte, was het protocol dat dezelfde dag nog een nieuwe moest komen. Want ze hebben recht op een ruimte om zich te wassen. Hij is thuis komen te zitten omdat hij in de nacht wakker werd van zo'n gek die een stalen buis op z'n keel drukte.

Terug
Naar boven