Is het dan zo slecht geregeld?Ja, maar ondertussen de asielopvang dus niet verbeteren? ..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het dan zo slecht geregeld?Ja, maar ondertussen de asielopvang dus niet verbeteren? ..
Asielopvang verbeteren houdt in dat er meer bedden moeten komen en vooral meer huizen waar ze naar kunnen doorstromen. Daar loopt veel op vast.Ja, maar ondertussen de asielopvang dus niet verbeteren? ..
Tweede graag. Stopzetten. Iets met eigen volk eerst voor een keer. ✌️Jawel. Er zijn meer asielzoekers dan dat er capaciteit voor is. Je kan de omstandigheden verbeteren door de capaciteit uit te breiden, of door de toestroom te beperken.
Asielopvang verbeteren houdt in dat er meer bedden moeten komen en vooral meer huizen waar ze naar kunnen doorstromen. Daar loopt veel op vast.
Nee natuurlijk niet.Ja, maar ondertussen de asielopvang dus niet verbeteren? ..
Er is genoeg capaciteit voor alle asielzoekers.Jawel. Er zijn meer asielzoekers dan dat er capaciteit voor is. Je kan de omstandigheden verbeteren door de capaciteit uit te breiden, of door de toestroom te beperken.
Een tentje hier zou een walhalla moeten zijn voor deze mensen die aan hun barre omstandigheden zijn ontsnapt uit hun eigen land.Huis is geen asielopvang. Meer bedden, maar ook betere faciliteiten (douche, toiletten, wasmachines ed) en veiliger. Tientallen asielzoekers in tentjes is toch niet normaal?
Een gratiesh Miele voor iedereen.Huis is geen asielopvang. Meer bedden, maar ook betere faciliteiten (douche, toiletten, wasmachines ed) en veiliger. Tientallen asielzoekers in tentjes is toch niet normaal?
Een tentje hier zou een walhalla moeten zijn voor deze mensen die aan hun barre omstandigheden zijn ontsnapt uit hun eigen land.

Als je ontsnapt uit oorlog is het enige dat je wilt eenEen tentje hier zou een walhalla moeten zijn voor deze mensen die aan hun barre omstandigheden zijn ontsnapt uit hun eigen land.
Niemand houd ze tegen om naar een ander land te gaan waar ze het beter hebben.
Ja dat is het misschien ook wel. Maar we helpen al jarenlang mensen hè. Het is niet zo dat we nooit iets gedaan hebben en nu een discussie hebben van zullen we mensen helpen of niet.
Niemand houd ze tegen om naar een ander land te gaan waar ze het beter hebben.
Ja dat is het misschien ook wel. Maar we helpen al jarenlang mensen hè. Het is niet zo dat we nooit iets gedaan hebben en nu een discussie hebben van zullen we mensen helpen of niet.
We kunnen het nu gewoon niet meer aan en er komt veel tuig binnen. Ja TUIG.
Dus laten we eerst even 4/6 jaar de boel stopzetten en daarna kijken we wel weer.
En ik spreek redelijk uit ervaring wanneer ik zeg dat er veel tuig hier naar NL komt.
Hoeveel van die lui neem jij in huis?Ah dus dan is het goed he, niks meer aan doen.. /s
Denk dat ik toch ietsjes anders in het leven sta![]()
Ik heb zo goed als geen kennis van niveau van asielopvang en kan daar dus geen goede mening over vormen, maar het gegeven dat velen liever naar Nederland komen dan naar de zuidelijk of oost Europese landen zegt ook wel wat.Nja wel, maar daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat blijkbaar heel veel mensen het niet nodig vindt dat asielopvang moet verbeteren.
Vind ik jammer..
Wel netjes dat je er zelf 1 hebt opgevangen in je huis.Nja wel, maar daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat blijkbaar heel veel mensen het niet nodig vindt dat asielopvang moet verbeteren.
Vind ik jammer..
Jij wil ze voor altijd in een asielzoekercentrum laten wonen? Mensen slapen alleen in tentjes bij het aanmeldcentrum. Dat aanmeldcentrum loopt voor omdat de toestroom zo achterlijk hoog is, maar ook omdat alles verzadigd is. De azc's en de huizenmarkt. Want ja, ze kunnen niet voor altijd in het aanmeldcentrum blijven hé.Huis is geen asielopvang. Meer bedden, maar ook betere faciliteiten (douche, toiletten, wasmachines ed) en veiliger. Tientallen asielzoekers in tentjes is toch niet normaal?