AndroidHealthClinic

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Timmermans meteen over Marokkanen uitspraken Wilders.
Maar waarom Geert het zegt hoor je m niet over. Engnek.

blijkt uit het onderzoek dat 40 procent van hen vindt dat de klimaatverandering zich in een kritieke fase bevindt en de wereld nu moet handelen.
en bijna 40%, vindt discriminatie een belangrijk punt.

Zo zie je maar wat brainwashing in het onderwijs teweeg brengt.

• Like
Waarderingen: Boca
Ongelooflijk die voorrang voor statushouders. Je zal op een huis wachten en mensen die niks bijdragen zo een huis krijgen met zakgeld.
Dat Nl niet massaal de straat op gaan is mij een raadsel.

"Je kan wijzen totdat je een ons weegt, maar dat zal wel even duren", Geert tegen Timmermans net :roflol: :roflol:

Timmermans negeert harde feiten van GW.

Ik denk niet dat GL/PvdA er stemmen bij gaat krijgen. :D

met de vuist op tafel :eek:
veel geschreeuw maar weinig ....

Ik denk niet dat GL/PvdA er stemmen bij gaat krijgen. :D
Toch een minuutje gekeken. Wat een flapdrol die Frans door die asielbeperking vraag uirlt die gast uit het publiek te ontwijken en vervolgens tegens Wilders te durven zeggen dat de grenzen helemaal niet wagenwijd openstaan.

Niet wereldvreemd,

Kwaadaardig

Denk na, stem op Frans. Alleen samen krijgen we die racistische blanke bevolking onder de knie.

Timmermans gaat toch ook geen stemmen meer afpakken van die andere drie. Hij moet nu proberen nog stemmen weg te halen bij d66, sp, pvdd, denk etc dus hij moet zich in dit debat wel af zetten tegen de rest omdat hij de enige vertegenwoordiger van links is daar.

Timmermans gaat toch ook geen stemmen meer afpakken van die andere drie. Hij moet nu proberen nog stemmen weg te halen bij d66, sp, pvdd, denk etc dus hij moet zich in dit debat wel af zetten tegen de rest omdat hij de enige vertegenwoordiger van links is daar.
Als hij er te dicht tegenaan schurkt dan rollen die stemmen terug naar D66 enzo.

De realiteit is dat Timmermans de enige kans van links is om regeringsinvloed uit te oefenen. Voor zover er in de programma's van NSC, PVV en ook VVD geen linkse elementen zitten.

Dat klopt, maar als je door dit debat van d66, sp, pvdd, denk etc over stapt naar GL/PvdA ben je ook niet goed snik.

Dat klopt, maar als je door dit debat van d66, sp, pvdd, denk etc over stapt naar GL/PvdA ben je ook niet goed snik.
Omtzigt doet me een beetje denken aan Europees Voetbal van Ajax toen het goed ging: ze kunnen maar één ding, maar een wedstrijd op slot gooien of goed uitspelen zit er niet bij.

Toch vond ik dat Omtzigt zich prima staande hield.

Wel heel stoer dat ze die gast uit Budel hadden.

Laatst bewerkt:
Er werd wel veel door elkaar heen gesproken...

Blijkbaar is niet de gehele achterban van GL/PvdA volkomen geschift, 48% wil wel neutraal uniform.

Terug
Naar boven