Fitness Seller

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Kan dit topic niet samengevoegd worden met het algemene tweede kamer topic?

Eigenlijk zijn die D66'ers die gaan lobbyen voor de fossiele industrie nog grappige amateurs vergeleken bij oud-VVD'ers.

Omtzigt doet me een beetje denken aan Europees Voetbal van Ajax toen het goed ging: ze kunnen maar één ding, maar een wedstrijd op slot gooien of goed uitspelen zit er niet bij.

Toch vond ik dat Omtzigt zich prima staande hield.

Wel heel stoer dat ze die gast uit Budel hadden.

Wilders is gewoon een heel goede debater. Dus hij doet het altijd goed in zo’n debat. Maar bij een paar zaken kan hij het echt niet waarmaken, tenzij hij een 2/3e meerderheid heeft in tweede en eerste kamer om de grondwet te wijzigen. Timmermans vond ik zwak. Omtzicht inhoudelijk sterk en voorspelbaar, geen trucs of onzin. Yesilgus deed het beter dan ik had verwacht, vond haar wel sterk. Eigenlijk wel vermakelijk en zowel Wilders, yesilgus en omtzicht komen er prima uit. Timmermans viel tegen.

Eerste keer dat ze ook een beetje elkaar in de haren vlogen. Genee had het wel iets strakker kunnen leiden vind ik.

Dat klopt, maar als je door dit debat van d66, sp, pvdd, denk etc over stapt naar GL/PvdA ben je ook niet goed snik.
Dat kun je vinden maar ik denk dat t argument 'dit is de enige kans voor links' toch echt nog wel wat stemmen van die kant gaat opleveren.

Wilders is gewoon een heel goede debater. Dus hij doet het altijd goed in zo’n debat. Maar bij een paar zaken kan hij het echt niet waarmaken, tenzij hij een 2/3e meerderheid heeft in tweede en eerste kamer om de grondwet te wijzigen. Timmermans vond ik zwak. Omtzicht inhoudelijk sterk en voorspelbaar, geen trucs of onzin. Yesilgus deed het beter dan ik had verwacht, vond haar wel sterk. Eigenlijk wel vermakelijk en zowel Wilders, yesilgus en omtzicht komen er prima uit. Timmermans viel tegen.

Eerste keer dat ze ook een beetje elkaar in de haren vlogen. Genee had het wel iets strakker kunnen leiden vind ik.
Yesilgöz vond ik redelijk, niet heel sterk.

Wilders blijft een van de beste debaters die we hebben.

Nu hoop ik echt dat Wilders in de regering komt, net als al die mensen die gingen emigreren als Trump president werd.

Laat maar zien.

Screenshot_20231116_234428_Chrome.jpg

:roflol:

Geript van Obama

Mocht u zich afvragen waarom Dennis Wiersma moest verdwijnen? Mede hierom, er stonden baantjes op de tocht.

Dat werd toen ook al geroepen mede door Harm Beertema.

Timmermans voert nog ff een achterhoedegevecht wat volkomen irrelevant is. Moet dit stemmers trekken?

GL-PVDA heeft zichzelf echt in de vingers gesneden met Trimmerfrans. Denk dat Jesse Klaver voor hun aanhang de betere was geweest

Ach, ze willen alleen maar de baas zijn over je baarmoeder, wat is daar nu weer mis mee?
:trollfacex:
Overigens weten ze bij VOLT niet hoe ze een kleedkamer moeten noemen voor mensen met een baarmoeder en kunnen niet goed benoemen voor wie deze is.

Jij gaat wel in een gat vallen als de verkiezingen zijn geweest of niet?
En de formatie dan? :D

Ik zie het zelf vooral als een verlossing en bevrijding. Bovendien is het een mooie gelegenheid iets meer afstand te nemen. Soms laat ik me iets teveel meeslepen.

Deze week zit ik ziek thuis, "verkiezingskoorts" denk ik, veel geslapen, 's middags en 's avonds een paar uur uit bed. Dat gaat gelukkig nu beter, vandaag weer een normaler dagritme.

• Heart
Waarderingen: Vonk
wie volgt zijn hart /pik en stemt op ?

Schermafdruk van 2023-11-17 11-32-08.png

wie volgt zijn hart /pik en stemt op ?

Schermafdruk van 2023-11-17 11-32-08.png
Die fotograaf had best even mogen zeggen dat ze dr jurkje recht moet trekken + wat rechterop moest zitten zodat die vetjes wat minder opvallen, of het anders netjes retoucheren. Dat kan toch niet voor een zakelijke foto. Lijkt verdorie wel alsof ze aan t kakken is

Die fotograaf had best even mogen zeggen dat ze dr jurkje recht moet trekken + wat rechterop moest zitten zodat die vetjes wat minder opvallen, of het anders netjes retoucheren. Dat kan toch niet voor een zakelijke foto. Lijkt verdorie wel alsof ze aan t kakken is
Dank, maar geen dank, voor je professionele bijdrage...

Zo kan ik toch nooit meer anders naar FMvK-A kijken, de fraaiste stoeipoes uit de gelederen van de PvdD en voorheen een van de hardst werkende Kamerleden.

Als je nu naar haar gezicht kijkt is het alsof ze druk moet zetten, maar bang is dat er ook lucht en geluid vrijkomt.

Gelukkig sluit haar expressie er goed op aan.

Proef ik hier enige vorm van jaloezie van mijn dikkie ?

Terug
Naar boven